کد خبر: ۶۸۳۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۳۱ تير ۱۳۹۱
درحالی‌که بعد از ظهر روز گذشته خیابان‌های اصلی دمشق شاهد درگیری‌های شدیدی بود، امروز آرامش نسبی در این شهر حاکم است و رفت و آمد مردم در سطح شهر و پیاده روها عادی است.
فارس، روز گذشته در برخی از محله‌ها و مناطق دمشق درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش و شبه نظامیان به وقوع پیوست که باعث شد بسیاری از مردم در منازل خود باقی بمانند.

بر اثر این درگیری‌ها تردد و رفت و آمد در محله‌ها صورت نمی‌گرفت و یا بسیار کم بود، اما امروز در برخی از محله‌هایی که روز گذشته شاهد درگیری بوده، رفت و آمدها عادی است و  ما شاهد حرکت خودروها و رفت و آمد مردم عادی در سطح پیاده روها هستیم.

اتوبان مزه در دمشق که مقر احزاب و رسانه‌ها و چندین سفارت‌خانه در این خیابان است، امروز شاهد رفت‌وآمد عادی شهروندان است

بعد از ظهر روز گذشته در بوستان‌های واقع در اتوبان مزه که مقر  اصلی حزب بعث و برخی سفارتخانه‌ها و دفاتر مطبوعاتی و شبکه‌های تلویزیونی در آنجا مستقر است، درگیری‌های شدیدی به وقوع پیوست که تا نیمه شب گذشته نیز ادامه داشت اما امروز اینقدر حالت عادی دارد که مردم در پیاده روها در حال تردد هستند.

هرچند در برخی مناطق مانند زینبیه هنوز نیروهای ارتش موفق نشده‌اند کنترل کامل را به دست گیرند و درگیری ها ادامه دارد اما مشکل کمبود نان و مواد غذایی برطرف شده و  دولت سوریه مشکل آذوقه ماه مبارک رمضان و مایحتاج اولیه مردم را رفع کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
دلت خوشه و خجسته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها