کد خبر: ۶۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۳۰ تير ۱۳۹۱
سايپا به شخص يا گروه خاصي متعلق نبوده و سرمايه تمامي مردم کشور و افتخار صنعت ايران است.
نعمت الله پوستين دوز مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، با بيان اين مطلب گفت: سايپا يک ميراث ميان نسلي است که متعلق به تمام نسل هاي کشور چه در گذشته، چه در زمان حال و چه در آينده بوده و نماد بزرگ اقتصادي و صنعتي کشور محسوب مي شود و اين ميراث ميان نسلي رسالتي بزرگ را در اقتصاد کشور برعهده دارد.




وي از برنامه ريزي براي مقابله با محدوديت ها و فشارهاي بين المللي بر صنعت کشور خبر داد و اظهار داشت: سايپا با درک اهميت توليد و اشتغال زايي در کشور و انجام اقدامات زيربنايي و اصولي توانسته است مشکلات و محدوديت هاي بين المللي را مديريت کند.
پوستين دوز تصريح کرد: در چند سال اخير بر اساس رهنمودهاي مقام معظم رهبري فعاليت هاي کشور به سمت و سوي امور اقتصادي گرايش پيدا کرده و ارکان مهم کشور از اقتصاددانان و صنعت گران گرفته تا مردم عادي، امور اقتصادي، گسترش کسب و کار، توليد و سرمايه گذاري را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده اند.
مديرعامل سايپا ادامه داد: سايپا حفظ و ارتقاي توليد ملي و جايگاه آن را به عنوان يک وظيفه در دستور کار خود قرار داده و حمايت از سرمايه گذاري در راستاي گسترش صنايع داخلي را رسالت مهم خود مي داند.
وي افزود: فضاي کسب و کار کشور با توجه به محدوديت هاي بين المللي، تحريم ها و جريانات بين المللي نيازمند توجه ويژه همه است و سايپا توانسته در اين فضاي سخت ايجاد شده در حوزه کسب و کار بين المللي و صادرات موفق عمل کند.
پوستين دوز، با اشاره به تحريم ها عليه جمهوري اسلامي ايران بيان کرد: استکبار جهاني جنگ تمام عياري در حوزه اقتصادي و بازار عليه کشور به راه انداخته و تمامي شريان ها و مکانيزم هاي بين المللي دست به دست هم داده اند تا کشور را دچار مشکل کنند که با برنامه ريزي هاي مسئولان، متخصصان و اقتصاددانان اميدواريم بتوانيم همچون گذشته از اين برهه حساس نيز سربلند خارج شويم.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا يادآور شد: از آن جايي که محصولات ما بيشترين ميزان داخلي سازي را دارد توانسته ايم تا حدود زيادي از آثار محدوديت هاي بين المللي و تحريم ها خود را مصون نگه داريم.
وي مسئوليت اصلي سايپا را مشارکت در توسعه اقتصادي و صنعتي کشور دانست و اظهار کرد: اين ميراث ميان نسلي به عنوان يک ثروت ملي بايد مورد حمايت و حفاظت همه قرار گيرد تا بتواند همچون گذشته شاداب، پرتوان و با قدرت به راه خود ادامه دهد.
پوستين دوز رقابت کاذب را عاملي مخرب براي چرخه صنعت کشور دانست و تاکيد کرد: از آن جايي که سايپا و ايران خودرو مکمل يکديگر بوده و همکار و همپاي هم محسوب مي شوند و چرخ اشتغال، توليد و عزت ملي ايران را به حرکت در مي آورند بايد با رقيب پروري صحيح و ايجاد رقابت سالم زمينه هاي توسعه صنعت خودرو را فراهم کنيم.
مديرعامل سايپا در ادامه صنعت خودرو را محور تمام صنايع کشور دانست و گفت: صنعت خودروسازي موتور محرک تمامي صنايع پايين دستي و بالادستي و عامل بزرگ اشتغالزايي و حفظ ثبات اقتصادي است.
وي ابراز اميدواري کرد با برنامه ريزي و همدلي هرچه بيشتر تمامي ارکان مهم کشور فضاي بوجود آمده را مديريت کنند تا ايران اسلامي همچون گذشته از تمامي مشکلات سربلند خارج شود.
يادآور مي شود که مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام شرکت سايپا منتهي به سال مالي 29/12/90 با حضور بيش از 80 درصد از سهامداران، اعضاي هيات مديره، مديرعامل، معاونان و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا برگزار شد و در آن مقرر شد مبلغ 400 ريال سود بابت هر سهم در نظر گرفته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها