کد خبر: ۶۸۱۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۳۰ تير ۱۳۹۱
کادر فنی و بازیکنان صبای قم پیش از آغاز بازی صبا و پیکان در مقابل نیمکت تیم پیکان حاضر شده و با اهدای دسته گل از ویسی و شاگردانش استقبال کردند اما تماشاگران در طول بازی بر ضد ویسی شعار می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران مورد تاثیر جدایی غیر منتظره عبدالله ویسی از صبای قم در پایان لیگ یازدهم، گلایه بسیاری از تماشاگران را به دنبال داشت، هواداران صبای قم گل محمدی سرمربی تیمشان را مورینیو و ویسی را گواردیولای بی‌وفا نامیدند.

 

یک اخطار برای بازیکنان هر دو تیم

داور مسابقه حساس صبای قم و پیکان تهران در هفته نخست لیگ دوازدهم محسن ترکی از داوران مطرح فوتبال کشورمان بود که به بازیکنان هر دو تیم کارت زرد نشان داد.

صبای قم و پیکان تهران در این دیدار کاملا جوانمردانه بازی کردند اما به دلیل برخوردهایی که بازیکنان دو تیم بر سر تصاحب توپ داشتند، میلاد نوری‌هافبک گلزن صبای قم و حسین شهبازی‌ هافبک میانی تیم پیکان تهران از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

 

نوری بهترین بازیکن

هافبک اهوازی تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته نخست لیگ دوازدهم دو گل به تیم پیکان تهران زد تا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار لقب بگیرد.

نوری که سابقه بازی کردن در تیم‌های مطرح فولاد خوزستان، استقلال تهران، استیل آذین تهران، ابومسلم مشهد و استقلال اهواز را در کارنامه بازی‌های خود دارد، در این دیدار در دقایق چهار و 67 دو گل برای تیمش به ثمر رساند و پایه‌گذار پیروزی درخشان صبا مقابل پیکان شد.

 

فرار ویسی از ورزشگاه با سوت پایان بازی

سرمربی جوان تیم فوتبال پیکان تهران به محض شنیدن سوت پایان بازی تیمش با صبای قم ورزشگاه یادگار امام قم را ترک کرد و به جای پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران فرار را بر قرار ترجیح داد.

ویسی که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و زمانی که سرمربی صبای قم بود نیز چند بار از این دست اقدامات انجام داده بود اما وقتی شکست سنگین چهار بر صفر تیمش را مقابل صبای قم دید، به سرعت از ورزشگاه خارج شد تا به خبرنگاران پاسخ ندهد.

 

مصاف صبا با ذوب آهن و پیکان با تراکتورسازی در هفته دوم

دیدارهای هفته دوم از نیم فصل نخست لیگ برتر روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

در این هفته صبای قم چهارشنبه شب از ساعت 22 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت در حالی که شاگردان عبدالله ویسی در تیم پیکان تهران همزمان با این دیدار در خانه میزبان تیم تراکتورسازی تبریز خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها