کد خبر: ۶۷۹۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۸ تير ۱۳۹۱

چند وقت پیش بود که اخباری منتشر شد مبنی بر دستگیری عده ای از مدیران ارشد صدا و سیما و هم چنین بازداشت عده ای از دست اندرکاران یک شرکت انحصاری تبلیغاتی فعال در حوزه تبلیغات محیطی فوتبال که در آخر منجر به آزادی متهم اصلی پرونده با قید وثیقه شد. خبری که دیگر نه از سوی قوه قضاییه به آن پرداخته شد و نه صدا و سیما در رابطه با آن شفاف سازی کرد.

به گزارش بولتن نیوز  چند وقت پیش بود که اخباری منتشر شد مبنی بر دستگیری عده ای از مدیران ارشد صدا و سیما و هم چنین بازداشت عده ای از دست اندرکاران یک شرکت انحصاری تبلیغاتی فعال در حوزه تبلیغات محیطی فوتبال که در آخر منجر به آزادی متهم اصلی پرونده با قید وثیقه شد. خبری که دیگر نه از سوی قوه قضاییه به آن پرداخته شد و نه صدا و سیما در رابطه با آن شفاف سازی کرد.
 
شنیده ها در رابطه با این پرونده حاکی از آن است که به‌رغم بدهی های میلیاردی متهم اصلی پرونده تبلیغات فوتبال به سازمان صدا و سیما از سنوات قبل، وی بدون طی کردن تشریفات قانونی موفق به عقد قراردادهای میلیاردی در سنوات اخیر شده است.
 
برابر اخبار منتشره از سوی سایت گل، خبر تخلف صورت گرفته در بخش تبلیغات محیطی فوتبال به حدی بزرگ و جدی بود که این تخلف پای سازمان بازرسی و فدراسیون فوتبال را هم به میان کشید و موجب شد پرسش‌های فراوانی در خصوص فدراسیون فوتبال نیز مطرح شود.
 
برابر این گزارش، فدراسیون فوتبال قراردادی سه‌طرفه با شرکت تبلیغات محیطی خاص و صداوسیما امضا کرده که به مدت سه سال و به ترتيب مبالغ 11.5، 13 و 17 میلیارد تومان به عنوان حق پخش از تلویزیون دریافت کند و تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال را هم برای سه سال و با ارقام 14، 16 و 18 میلیارد تومان به شرکتی تبلیغاتی واگذار کند.
 
جالب اینکه این سایت خبر داده که چندی قبل مسئول تبلیغات دور زمین فوتبال هم دستگیر شده است و مدت بازداشت او در حدود 21 روز بوده و مدارکی از وی و معاونش به دست آمده که نشان می‌دهد اتهام‌ها درست بوده و با وثیقه توانسته از بازداشت بیرون بیاید. همین موضوعات کافی بود تا کارشناسان سازمان بازرسی چند روزی را در فدراسیون فوتبال به خاطر موضوع «تبلیغات محیطی فوتبال» بگذرانند تا مشخص شود چرا حجت الاسلام پورمحمدی در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده: «ما هفته آینده از فدراسیون فوتبال یک بازرسی داریم برنامه اصلی ما بررسی حرف و حدیث‌هایی است که در مورد قراردادهای تبلیغاتی فوتبال در لیگ برتر و سایر لیگ‌هاست.»
 
برابر اخبار منتشره از سوی سایت گل، مراجع امنیتی در نامه‌ای محرمانه به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند آنها نباید با شرکت تبلیغاتی گذشته قراردادی امضا کنند، همچنین محمد عباسی در نامه‌ای رسما به کفاشیان اعلام کرده قرارداد سه ساله با این شرکت ملغی است و باید به بهترین پیشنهاد، تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال واگذار شود.
 
در این گزارش آمده است: شاید جالب باشد اما تلویزیون پس از این نامه از سوی مراجع امنیتی قراردادش با این شرکت را لغو کرده چراکه یک مديركل و چند عضو شناخته‌شده صداوسیما تحت بازجویی و پیگرد در خصوص این موضوع و چند مورد دیگر هستند اما فدراسیون برای این‌که شرکت فوق نمی‌تواند قرارداد جدیدی را با صداوسیما امضا کند، ابتدا قرارداد با صداوسیما را با شرکتی دیگر امضا می‌کند ولی بازی‌های لیگ برتر، دسته اول و... را به همان شرکت سابق داده تا بتواند از این فرصت بهترین بهره‌برداری را داشته باشد. غافل از اینکه انعقاد قرارداد با این شرکت، تخلف بزرگی است.
 
در این بین فقط چند سوال بزرگ باقی می ماند و آن اینکه مگر موضوع نامه مراجع امنیتی به صدا و سیما چه بوده که این سازمان قرار داد خود را باشرکت خاص لغو کرده است و نتیجه بازجویی‌ها از چند عضو شناخته شده صدا و سیما چه بوده است. همچنین چه تخلفاتی در بین بوده و علت با قید وثیقه آزاد شدن مسئولین شرکت خاص چه بوده است و چرا مسئولین صدا و سیما و قوه قضاییه برای شفاف شدن موضوع و تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی نمی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۰
۰
شهرام جزایری دوم زنوزی تبریز است همان سوله دار معروف که طی چند سال مالک باشگاه گسترش فولاد ، هواپیمائی آتا ، ایرانخودرو تبریز ، بانک ، فولاد بناب ذوب آهن عجب شیر ، و دهها ملک دیگر شد.
چرا سایت بولتن نیوز که وابسته به اطلاعات است نام شهرام جزائری دوم را عوض کرده
فکر کنم بنده فایل صوتی حمایت سردار .... از زنوزی را در آرشیوم داشته باشم .
ضمنا شما که اهل خبرید مگر درباره شهرام جزائری دوم قبلا ننوشته اید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها