کد خبر: ۶۷۹۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۸ تير ۱۳۹۱
برخی از ورزشکاران المپیکی کشور اعلام کرده اند که در صورت کسب مدال در المپیک لندن قبل از ورود به کشور جایزه وعده داده شده از سوی مسئولین را دریافت خواهند کرد و الا ... / به هر حال مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک لندن دیشب با حضور سرزده محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد علی‌آبادی و بهرام افشارزاده، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، ورزشکاران، مربیان، روسای فدراسیون‌ها با وعده های مادی برای ورزشکاران برگزار شد.
مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی دیشب با حضور رئیس جمهور در حالی برگزار شد که به عقیده برخی کارشناسان متاسفانه روح جوانمردی و تعصب ملی و دینی کم کم از جامعه ورزش کشور در حال رخت بستن است.
 
به گزارش سرویس ورزشی بی باک، شنیده های خبرنگار ما حاکی است که متاسفانه برخی از ورزشکاران المپیکی کشور اعلام کرده اند که در صورت کسب مدال در المپیک لندن قبل از ورود به کشور جایزه وعده داده شده از سوی مسئولین را دریافت خواهند کرد و الا ...

اگرچه مسئولین باید اولا وعده های خارج از عرف به ورزشکاران ندهند و در فرض معقول بودن به قول خود عمل کنند اما در اینجا دو نکته قابل تامل است. یکی اینکه چرا باید کار ورزشکاران کشور به جایی برسد که در صورت عدم دریافت جایزه و پاداش، انگیزه ای برای افتخارآفرینی برای ملت و کشور نداشته باشند و دیگر اینکه ایا بهتر نیست مسئولین کشور به نهادینه کردن این نوع تفکر و عادت برای نمایندگان ملت ایران در بازیهای المپیکی، در راستای رشد فکری و عرق ملی و دینی ورزشکاران تلاش کنند؟



به هر حال مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک لندن دیشب با حضور سرزده محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد علی‌آبادی و بهرام افشارزاده، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، ورزشکاران، مربیان، روسای فدراسیون‌ها با وعده های مادی برای ورزشکاران برگزار شد.

این مراسم در فاصله 9 روز مانده به المپیک لندن برگزار شد تا ورزشکاران در این فاصله گرد هم جمع شوند.

احمدی‌نژاد نیز در این مراسم اعلام کرد، هدیه‌ای که قرار است قبل از سفر ورزشکاران به المپیک لندن داده شود دو برابر می‌شود تا بتوانند برای خانواده‌هایشان سوغاتی بخرند.

احمدی نژاد همچنین برای رفع دغدغه برخی ورزشکاران گفت: از مسئولان میخواهم پاداش مدال آوران المپیک لندن را هر چه زودتر و حتی به محض ورود آنها به کشور ، در فرودگاه پرداخت کنند.

گفتنی است؛ همه نمایندگان ملت شریف ایران در بازیهای المپیک باید بدانند که برای سربلندی چه مردمان شریفی تلاش می کنند و پیروزی و افتخار آفرینی آنان جدای از عزتمندی خویش، موجب شادی دل ملتی خواهد شد که برای سربلندی خود و کشورشان سخترین مصائب و مشکلات را تحمل کرده و خم به ابرو نیاورده اند و امروزه انتظار دارند تا نمایندگانشان نیز با همان روحیه و تعصب ملی و دینی در عرصه های بین المللی به مبارزه برخیزند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها