کد خبر: ۶۷۷۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۷ تير ۱۳۹۱
پرسپوليس در خط دفاعي و دروازه، بازيكنان تيم ملي را در اختيار دارند و اتفاقا گل زدن به اين تيم كه يكي از مدعيان قهرماني است لذت دارد
سايت گل – روح‌الله عرب مهاجم شمالي تيم فوتبال صنعت آبادان در آستانه بازي با پرسپوليس تاكيد مي‌كند كه نفتي‌ها به طور حتم برنده اين بازي خواهند بود.

از عرب در مورد شرايط فعلي صنعت نفت سوال مي‌كنيم و او در گفت‌ وگو با خبرنگار سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:«‌ خدا را شكر همه چيز خوب پيش مي‌رود و در اين مدت تمرينات بسيار خوبي انجام داديم. همه چيز آماده است تا پرسپوليسي‌ها دست خالي به تهران برگردند. ما بايد حتما از شرايط ميزباني استفاده كنيم و در اولين بازي 3 امتياز را بگيريم.»

از عرب در مورد سابقه گلزني‌اش به پرسپوليس سوال مي‌كنيم كه اينگونه جواب مي‌دهد:«‌ من تا حالا 4 بار با پيراهن صنعت نفت مقابل پرسپوليس بازي كردم و 3 بار موفق به گلزني شده‌ام. اگر در اين بازي در تركيب باشم مطمئن باشيد كه به آنها دوباره گل خواهم زد. پرسپوليس در خط دفاعي و دروازه، بازيكنان تيم ملي را در اختيار دارند و اتفاقا گل زدن به اين تيم كه يكي از مدعيان قهرماني است لذت دارد. من سالي كه پرسپوليس با افشين قطبي هم قهرمان ايران شد به اين تيم گل زدم.»

عرب در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كني در اين بازي در تركيب ثابت باشي مي‌گويد:« راستش را بخواهيد در بازي‌هاي دوستانه در تركيب ثابت نبودم و آقاي خالقي‌فر بازي كرد. البته اگر او بازي كند انگار من بازي كرده‌ام و مشكل خاصي وجود ندارد ولي اگر مقابل پرسپوليس بازي كردم قطعا گل مي‌زنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها