کد خبر: ۶۷۷۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۶ تير ۱۳۹۱
امیر قلعه نویی با استقلالی روبروست که 21 بازیکن دارد و در همین گام اول باید روی نام 4 نفرشان برای تشکیل فهرست 18 نفره هر بازی خط بکشد
تماشا: امیر قلعه نویی با استقلالی روبروست که 21 بازیکن دارد و در همین گام اول باید روی نام 4 نفرشان برای تشکیل فهرست 18 نفره هر بازی خط بکشد (یک نفر فهرست 18 نفره بدون تردید حسین حسینی است که سهمیه بزرگسال محسوب نمی شود).

در گام بعدی و بعد از این خط زدن قلعه نویی باید وارد مرحله دوم عملیات طاقت فرسایش شود یعنی نیمکت نشین کردن 6 ستاره دیگر که در جریان بازی فقط به 3 نفرشان بازی می رسد.

جالب اینکه 10 بازیکن استقلال که فرصت بازی کردن از ابتدا را پیدا نمی کنند، بدون تردید در هر تیم دیگر که باشند جایی مطمئن در ترکیب اصلی دارند.

دفاع راست

سیستم بازی استقلال و ازدیاد هافبک های این تیم آنقدر هست که امیر قلعه نویی روی خسرو حیدری به عنوان یک مدافع حساب کند. با این حساب یکی از بین خسرو حیدری یا علی حمودی در سمت راست خط دفاعی بازی می کنند.

دفاع میانی

در صورت اضافه شدن جواد نکونام، پروسه استفاده از پژمان منتظری در پست هافبک دفاعی منتفی است و این یعنی از بین صادقی، عمران زاده و منتظری فقط دو نفر بازی می کنند و یکی باید روی نیمکت بنشیند.

دفاع چپ

قصه سمت راست در سمت چپ هم دیده می شود با این تفاوت که میثم حسینی کمتر از حمودی داعیه حضور در ترکیب اصلی را دارد و بیک زاده گزینه اول است.

سمت راست خط میانی

استقلال اگر از سیستم 3-3-4 استفاده کند برای این قسمت زمین باید یکی از بین مجتبی جباری، میثم بائو و رودریگو توسی را وارد ترکیب اصلی کند و از بین دو نفر دیگر یکی را روی نیمکت بنشاند و دیگری را حتی در فهرست 18 نفره هم قرار ندهد.

اگر هم سیستم 2-4-4 باشد و جباری به عنوان رأس جلویی لوزی هجومی بازی کند، آنگاه باز هم از بین توسی و بائو یکی باید ذخیره باشد.

سمت چپ خط میانی

در این سمت یکی از بین فریدون زندی، فابیو، جان واریو و جی لوید ساموئل باید بازی کند که بدون تردید جان واریو انتخاب قلعه نویی است.

خط حمله

استقلال برای استفاده از بیشترین کمیت مهاجمانش باید از سیستم 3-3-4 استفاده کند. در این آرایش، برهانی و اکبرپور می توانند در سمت چپ بازی کنند، میداودی را می توان به عنوان گوش راست بازی داد و از منوچهری یا برهانی به عنوان مهاجم نوک استفاده کرد که البته این احتمال وجود دارد که فرهاد مجیدی هم به این جمع اضافه شود. در صورت استفاده از این آرایش میداودی در راست و اکبرپور در سمت چپ بازی خواهند کرد و یکی از بین برهانی، منوچهری و مجیدی به عنوان تک مهاجم باشند که احتمال بازی کردن اولی از همه بیشتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها