کد خبر: ۶۷۶۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۶ تير ۱۳۹۱
پالس امروز آرمان، آفتاب یزد، ابتکار و اعتماد چيست؟
روش اصلاح طلبها گويا در همين ابتداي امر با برخي موانع اساسي روبرو شده است و تا جايي پيش رفته كه هاشمي رفسنجاني را نيز به اين فكر وا داشته تا با همان شيوه اي كه در سال 83 به كار گرفته بود وارد كارزار شده و فضا را براي وارد شدن به اين دور از انتخابات رياست جمهوري تست كند...
بولتن نيوز: اين روزها اخبار مختلفي از معرفي افرادي براي كانديد شدن در انتخابات رياست جمهوري سال 92به گوش ميرسد و در اين بين اصلاح طلب ها گوي سبقت را از ديگران ربوده اند. گويي اينكه اصلاح طلبها مي خواهند با معرفي چهره هاي متعدد؛ در نخست جو عمومي و نگرش جامعه نسبت به هر يك از كانديدهاي احتمالي را مورد محك قرار داده و واكنش افراد و احزاب را نسبت به تك تك آنها مورد بررسي قرار دهند و سپس با بررسي بازخوردها به كانديداي مورد نظري كه بتواند در جامعه مقبوليت لازم را داشته باشند دست پيدا كنند. اين روش خواهد توانست از حساسيتهاي احتمالي در اعلام قطعي يك يا چند فرد به عنوان كانديداي اصلاح طلبها كاسته و از بازخورد منفي عليه شخص يا اشخاص مطرح شده براي كانديداتوري رياست جمهوري بكاهد.




 
البته ناگفته نماند كه اين روش اصلاح طلبها گويا در همين ابتداي امر با برخي موانع اساسي روبرو شده است و تا جايي پيش رفته كه هاشمي رفسنجاني را نيز به اين فكر وا داشته تا با همان شيوه اي كه در سال 83 به كار گرفته بود وارد كارزار شده و فضا را براي وارد شدن به اين دور از انتخابات رياست جمهوري تست كند.


 

در اين راستا روزنامه های آرمان(که ارتباط خیلی نزدیک با مجمع و به ویژه محمد هاشمی دارد )، آفتاب یزد، ابتکار و اعتماد سخنان دیروز هاشمی در جمع تعدادی از دانشجویان در مورد انتخابات ریاست جمهوری را تیتر کردند که به نظر می رسد اين حركت جزو پالس های آقای هاشمی است تا خود ايشان وارد كارزار شده و يك بار ديگر بخت خود را در كانديداتوري رياست جمهوري در بوته آزمايش قرار دهند.




البته ناگفته نماند ورود اين بار هاشمي در عرصه انتخابات با بارهاي گذشته داري برخي تفاوتهاي اساسي است به طوري كه بايد در مقطع فعلی توجه داشت، اصلاح طلبان هیچ گزینه قابل توجهی و دارای قدرت رقابت با کاندیداهای اصولگرا ندارند و هاشمی چاره ای نداره جز اینکه خودش پا به ميدان بگذارد؛ هر چند که وي آگاه است به احتمال زیاد رأی نخواهد آورد.




اما به هر حال او خواهد آمد تا در فضای انتخابات ریاست جمهوری که طبیعتا فضای سیاسی و رسانه ای بازتر می شود، برخي حرف ها را از تریبون های عمومی تكرار كرده و برای جریان اصلاح طلب و رسانه هایش نیز نوعی مصونیت در بازنشر مجدد برخی حرف های ساختارشکنانه بعد از انتخابات ایجاد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها