کد خبر: ۶۷۶۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۶ تير ۱۳۹۱
در تمرينات كه فعلا هافبك چپ هستم و شايد در اين پست بازي كنم. اميرحسين فشنگچي هم به همراه يك بازيكن ديگر دفاع چپ هستند و حالا بايد ديد مانوئل چه تصميمي مي‌گيرد
سايت گل -  مهرداد پولادي مدافع هافبك چپ پاي پرسپوليس اين روزها يكي از آماده‌ترين بازيكنان اين تيم در تمرينات است. او معتقد است كه پرسپوليس شرايط نسبتا مناسبي دارد و مي‌خواهد ليگ را با پيروزي در آبادان آغاز كند. پولادي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد وضعيت پرسپوليس، انجام بازي‌هاي ليگ در ماه رمضان و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد.
فكر مي‌كني مانوئل ژوزه تا به امروز چند درصد با شرايط پرسپوليس آشنا شده است؟
مانوئل تازه آمده و نياز به زمان دارد. او بازيكنان را در پست‌هاي مختلف امتحان مي‌كند تا به شناخت كافي برسد. من معتقدم بايد به اين مربي فرصت داد.
برخي معتقدند پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي امتياز از دست مي‌دهد. نظر تو چيست؟
بايد تلاش كنيم تا در هفته‌هاي اول امتياز از دست ندهيم. مانوئل كمي به زمان احتياج دارد تا از پرسپوليس و فوتبال ايران شناخت كامل داشته باشد. به نظر من هفته‌هاي ابتدايي براي پرسپوليس سخت است ولي بايد امتياز بگيريم.
رويانيان گفته كه پرسپوليس در ماه رمضان بازي نمي‌كند. در اين خصوص چه صحبتي داري؟
آقاي رويانيان دلايل خاص خودش را دارد و اين موضوع به ما ارتباطي پيدا نمي‌كند. ما وظيفه داريم تمرينات را انجام دهيم و حالا بايد ببينيم شرايط چطور پيش خواهد رفت. ما قبلا هم در ماه رمضان فوتبال بازي كرد‌ه‌ايم و اگر هم قرار باشد بازي كنيم فكر نمي‌كنم مشكل خاصي به وجود بيايد.
قبول داري اكثر فوتباليست‌ها در ماه رمضان روزه نمي‌گيرند؟
بعضي از بازيكنان روزه مي‌گيرند ولي اكثر آنها نمي‌توانند روزه بگيرند. معمولا تمرينات تيم‌ها سخت و فشرده است و به خاطر اين تمرينات بازيكنان نمي‌توانند روزه بگيرند. آنها اگر روزه بگيرند بايد فشار زيادي را تحمل كنند و همين موضوع شايد مصدوميت‌هاي زيادي را به وجود بياورد.
بازي در گرماي آبادان را چطور مي‌بيني؟
به هر حال اين قرعه‌اي است كه نصيب ما شده و بايد در گرماي ابادان هم 3 امتياز را بگيريم.
بالاخره فصل قرار است در كدام پست بازي كني؟
 در تمرينات كه فعلا هافبك چپ هستم و شايد در اين پست بازي كنم. اميرحسين فشنگچي هم به همراه يك بازيكن ديگر دفاع چپ هستند و حالا بايد ديد مانوئل چه تصميمي مي‌گيرد.
مي‌گويند يكي از آماده‌ترين بازيكنان پرسپوليس هستي؟
خدا را شكر هم از لحاظ بدني و هم از لحاظ روحي وضعيت بسيار خوبي دارم و اميدوارم بازي‌هاي خوبي را براي پرسپوليس به نمايش بگذارم. ديگر بازيكنان پرسپوليس هم آماده هستند.
در مورد اضافه شدن مهرزاد معدنچي چه صحبتي داري؟
مهرزاد فوتباليست خوبي است كه در يكي، دو سال اخير بدشانسي آورد. اميدوارم او خيلي زود به شرايط ايده آل برسد و پرسپوليس را كمك كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها