کد خبر: ۶۷۳۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۵ تير ۱۳۹۱
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران آب در استان کرمانشاه، گفت: در برخی از مناطق شهر کرمانشاه روزی سه ساعت آب برای مردم وصل می شود و چنانچه وعده های داده شده به مردم محقق نشود، نمایندگان استان در مجلس از ابزارهای قانونی لازم در این زمینه استفاده خواهند کرد ...
سید سعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز با انتقاد از کم آبی و بی آبی در استان کرمانشاه و حتی خود شهر کرمانشاه گفت: بحران آب در این استان جدی است و ما می بینیم که در برخی از مناطق شهر کرمانشاه مردم روزی حدود سه ساعت آب دارند و بقیه ساعات از نعمت آب بی بهره هستند.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال آب به شهر کرمانشاه گفت: بر اساس وعده مسئولین قرار است تا نیمه ماه مبارک رمضان آب سد گاو شان شهرستان کامیاران به کرمانشاه منتقل شود و این مشکل حل و فصل گردد.



عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئولیت وزیر نیرو در زمینه تامین آب شرب مردم تاکید کرد: چنانچه وعده های داده شده به مردم محقق نشود، نمایندگان استان در مجلس از ابزارهای قانونی لازم در این زمینه استفاده خواهند کرد و تلاش می کنند تا حق مردم استان احیا شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید محمدمهدی
UNITED KINGDOM
۰۳:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۱
۰
۰
اینهمه سفر استانی هنوز خود شهر کرمانشاه آب نداره!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها