کد خبر: ۶۷۱۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۴ تير ۱۳۹۱
در حالی که تنها یک روز از مهلت باشگاه‌های لیگ برتری برای جذب بازیکن باقی مانده است، 62 بازیکن که فصل گذشته در لیگ برتر یا در سه تیم تازه صعود کرده به این لیگ حضور داشتند، بدون تیم مانده‌اند.
جام نیوز، مهلت قانونی باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان جدید به پایان رسید و این در حالی است که 62 بازیکن با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌اند. این بازیکنان در فصل گذشته یا در لیگ برتر حضور داشته‌اند و یا در یکی از سه تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر شاغل بودند. 

در بین بازیکنان بیرون مانده اسامی معرفی هم دیده می‌شود. وحید هاشمیان، شیث رضایی، مهرداد اولادی و میثاق معمارزاده همگی از پرسپولیس، جاسم کرار و وحید طالب لو از شاهین، محمد پروین، و داود سید عباسی از پیکان و سهراب بختیاری زاده از صبا در بین این بازیکنان هستند.

 

از 63 بازیکنی که تا این لحظه بیرون از گود مانده‌اند، 9 نفر فصل گذشته در فولاد خوزستان توپ می‌زدند که از این حیث، این باشگاه صاحب رکورد است. در نقطه مقابل، تیم‌های گهر و داماش قرار دارند که هیچ یک از بازیکنان خروجی آن ها بدون تیم نمانده‌اند. 

در حالی 62 بازیکن تاکنون نتوانسته‌اند به تیمی ملحق شوند که برخی از تیم‌ها به دلیل مشکل‌ مالی و برخی به دلیل مشکل مدیریتی موفق نشدند که بازیکنان جدید زیادی جذب کنند. از سوی دیگر برخی از این بازیکنان پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتری داشته‌اند. به عنوان نمونه مجتبی جباری که ماندن یا نماندش در استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و در آخرین لحظات در جمع آبی‌ها ماند، با پیشنهاد تیم‌های مس کرمان، تراکتورسازی ، ملوان و حتی راه‌آهن روبرو بود. همچنین مهرداد اولادی در حال مذاکره با ملوان بود اما به دلیل به توافق نرسیدن، نتوانست به تیم سابقش بازگردد.

 

در هر حال، پرونده فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بسته شد و 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها ترکیب خود را شناختند. در این بین، 62 بازیکن بیرون مانده باید در انتظار پیشنهاد تیم‌های دسته پایین‌تر بمانند و یا خانه نشینی تا شروع نیم فصل دوم لیگ برتر را تحمل کنند.

 

* اسامی بازیکنانی که بدون تیم مانده‌اند و نام تیم فصل قبلشان به این شرح است: 

استقلال : حسین علوی، هادی زرین ساعد، الونگ الونگ، گوران یرکوویچ، مهدی اسلامی و توحید غلامی.

پرسپولیس : میثاق معمارزاده، وحید هاشمیان، مجتبی شیری و مهرداد اولادی.

سپاهان: عماد محمد رضا و مهدی نصیری.

راه‌آهن : محمود امنه

تراکتورسازی: علی دباغ.

فولاد خوزستان: جابا مجیری ، آندره، نادر احمدی، کریم شاهوردی، امید خالقی، امید خورج، خلیل طالقانی، سامان صفا و عبدالله ممبینی.

مس: جورج مورات.

شاهین: وحید طالب لو و جاسم کرار.

صبا: سهراب بختیاری زاده، فرزانه، غلامعلی‌زاده، احمد خرمالی، مسعود کشوری، مرتضی هاشم زاده، حسین گوهری و میثم مهاجر.

فجر سپاسی: سیروس سنگچولی، عباس کاظمیان و محمد پورمحمد.

ذوب آهن : داود حقی، دسوزا و محمد منصوری.

نفت آبادان: لئون پاچاچیان، عباس محمدی، هدایت شهریاری، نبی ساکی، میثم امیری، هادی رمضانی و مهرداد میر.

پیکان: محمد پروین، داود سید عباسی، میلاد نوری، حسن اسلامی، محمدرضا خرسند و ایمان حیدری.

سایپا: علیرضا لطیفی، جواد آشتیانی، سجاد بیرانوند و امید روانخواه.

نفت تهران: فریرا و شاهین خیری.

ملوان: محمد رستمی و مجتبی انصافی.

مس سرچشمه: مجتبی محبوب مجاز.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها