کد خبر: ۶۷۱۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۲۴ تير ۱۳۹۱
مدافع تیم پرسپولیس گفت: «امثال ما بودند که باعث شدند سپاهان به این درجه برسد نه آنهایی که سال ها در آمریکا به دنبال خوش گذرانی بودند.»
اوج نیوز، محسن بنگر درباره وضعیت پرسپولیس، لیگ دوازدهم، ارتباطش با سپاهان و... مصاحبه ای انجام داده است که متن این پرسش و پاسخ در ذیل می آید:
 

* نزدیک به یک ماه از حضورت در پرسپولیس گذشته است. آیا با جو تیم جدیدت آشنا شده ای؟
- بازیکن وقتی تصمیم می گیرد همه جوانب را بررسی می کند. وقتی تصمیم گرفتم پرسپولیسی شوم همه شرایط را سنجیدم و با آگاهی کامل قرارداد بستم. خدا را شکر در این مدت همان تصوراتی که داشتم به واقعیت پیوست.
 

* تو با مربیان خارجی مثل: لوکا و کرانچار کار کرده ای. چه تفاوتی میان آنها و مانوئل وجود دارد؟
- هر مربی اخلاق خودش را دارد و با توجه به دیدگاه هایی که دارد برای تیم خود برنامه ریزی می کند. هر سه مربی، فنی بودند. البته خوزه سخت گیرتر است.
 

* پیش بینی ات از بازی مقابل صنعت نفت چیست؟
- بازی در این فصل سال در آبادان دشوار است. علاوه بر این تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می کند، با انگیزه است اما هدف ما این است از روز اول با قدرت در میدان ظاهر شویم.
 

* چند سال کنار حسینی بازی کردی. حالا در پرسپولیس رضا نورمحمدی هم هست. دوست داری کدامیک از این ها زوج تو باشند؟
- ژوزه به دوست داشتن ما کاری ندارد و بر اساس دیدگاه هایش تیم را آرنج می کند. من نمی توانم اظهارنظری در این باره داشته باشم.
 

* حضور تو در پرسپولیس با این شایعه همراه شد که به دلیل مازنی بودن تو و رویانیان سرخپوش شده ای. در این باره چه نظری داری؟
- اینها همه شایعه است. مگر فقط من مازنی هستم. گردان هم بچه مازندران است. چرا این شایعه را دریاره من به راه انداختند؟ متاسفانه برخی دوستان مثل مسئولان سپاهان عادت به دروغ دارند.
 

* هنوز از مسئولان سپاهان ناراحتی؟
- نباید ناراحت باشم؟ آقای رحیمی می آید و می گوید با بنگر جلسه یک ساعته داشتیم اما آن نشست دو دقیقه طول کشید. آقایان از قبل تصمیم گرفته بودند ما را از سپاهان جدا کنند و حالا می خواهند هواداران را مقابل من قرار بدهند.
 

* در این شرایط احتمال اینکه در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان، هواداران تیم سابقت عکس العمل هایی نشان بدهند وجود دارد.
- آنها مگر به رحمتی بی احترامی نکردند!؟ جای تاسف است برخلاف خیلی تیم ها که بازیکنی یک دقیقه برای تیمی بازی کرده از او تقدیر می کنند اما در سپاهان تلاش می کنند که به او بی احترامی کنند. شنیده ام با چند لیدر سپاهان جلسه گذشته اند تا علیه من و سید جلال شعار بدهند اما بدانند امثال ما بودند که باعث شدند سپاهان به این درجه برسد نه آنهایی که سال ها در آمریکا به دنبال خوش گذرانی بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها