کد خبر: ۶۷۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۳ آبان ۱۳۸۹
دکتر اسفندیاری گفت: در قانون هدفمندی یارانه ها خانواده هایی که سرپرست آنها صلاحیت نداشته و توسط مراجع قانونی این مسئله تایید شده باشد تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار خواهند گرفت.
به گزارش شبکه ایران دکتر احمد اسفندیاری سرپرست سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح مصوبات قانونی در خصوص خانواده‌های بد سرپرست خاطر نشان کرد: در آیین نامه قانون هدفمندی یارانه‌ها آورده شده که افراد بدسرپرست با مراجعه به دادگاه، اورژانس اجتماعی، شوراهای حل اختلاف و یا حتی شورای محل و استشهاد محلی می‌توانند از تغییرات در دریافت یارانه ها بهرمند شوند.

وی همچنین با بیان اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها به معنای اجرای صحیح عدالت در جامعه است، افزود: هدف از قانون هدفمند سازی یارانه ها استفاده اقشار آسیب پذیر از منافع ملی بوده و به طور قطع این اقشار منتفع خواهند شد و این قانون به نفع تمام مردم جامعه به ویژه دو میلیون و ‪ ۷۰۰‬هزار نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی است که بیشتر از سایر اقشار از یارانه بهره مند می‌شوند.

اسفندیاری گفت: در کنار واریز یارانه دولتی افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی باشند با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته علاوه بر بسته های حمایتی دولت بسته‌های ویژه‌ای نیز دریافت خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم که سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و افرادی که توانایی کمک به سازمان را دارند در این راستا مشارکت کنند تا خدمات مفید و گسترده تری به جامعه هدف سازمان ارائه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها