کد خبر: ۶۷۰۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۴ تير ۱۳۹۱
چنانچه مانوئل بخواهد از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کند سه نفر از این نفرات در ترکیب قرار می‌گیرند که به غیر از سیف‌اللهی برای بقیه نیمکت‌نشینی دردناک و ناراحت‌کننده است.
سایت گل- در دقایق پایانی بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل فولاد، وقتی ایمون زاید به ورزشگاه درفشی‌فر رسید و توسط چندهزار هوادار حاضر در محل تشویق شد دست و پای مهاجمان حاضر در پرسپولیس لرزید. البته نه به خاطر محبوبیت ایمون بلکه بدین خاطر که جای خود را در ترکیب تنگ‌تر می‌دیدند. این ناراحتی و عصبانیت را می‌شد در چهره تک‌تک مهاجمان پرسپولیس بعد از پایان بازی دید که البته در چهره دو نفر بیشتر پیدا بود. یکی از آن‌ها می‌گفت: «حالم اصلا خوب نیست…» و آن‌قدر عصبانی بود که حاضر نبود به حرف‌هایش ادامه بدهد.

با تمدید قرارداد ایمون زاید و حفظ یک مهاجم جوان به‌نام روح‌الله سیف‌اللهی پرسپولیس ۷ مهاجم دارد: انصاری‌فرد، قاضی، نوروزی، رضایی، کاظمیان، زاید و سیف‌اللهی که اگر معدنچی هم سرخپوش شود می‌توان او را در زمره مهاجمان به حساب آورد. حال چنانچه مانوئل بخواهد از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کند سه نفر از این نفرات در ترکیب قرار می‌گیرند که به غیر از سیف‌اللهی برای بقیه نیمکت‌نشینی دردناک و ناراحت‌کننده است.

با به کارگیری سیستم ۱-۳-۲-۴ هم فقط سه نفر از این مهاجمان می‌توانند در سیستم قرار بگیرند و تازه این در حالی است که نفراتی مثل مهدوی‌کیا، فشنگچی، پولادی و نوری هم می‌توانند در کنار کریمی در خط سه‌نفره تهاجمی بازی کنند و جای مهاجمان تخصصی تنگ‌تر می‌شود.

در این شرایط مهاجمان پرسپولیس از باشگاه دلخورند که چرا مدام مهاجم جذب می‌شود تا این ترافیک هم به ضرر تیم تمام شود هم خود بازیکنان. آنها معتقدند پرسپولیس در خط هافبک مشکل دارد و باید هافبک جذب می‌شد نه مهاجم جدید. البته گروهی از منتقدان تیم فعلی پرسپولیس هم حرف دل این مهاجمان ناراضی را می‌زنند و معتقدند نفراتی مثل کریمی، سوسا، نوری، آقازمانی و اسماعیل‌زاده در مقابل خط هافبک پرمهره استقلال کم می‌آورند و تیمی که ۷ مهاجم دارد باید خط هافبک قدرتمندتری داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها