کد خبر: ۶۷۰۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۴ تير ۱۳۹۱

عرب - مجتبی جباری در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به استقلال پیوست.


شاید چندان هم به واسطه شنیده ها دور از ذهن نبود که مجتبی با استقلال قرارداد می بندد. تماس های تلفنی امیر قلعه نویی حکایت از یک توافق تازه داشت. سرمربی آبی ها که دوستانش می گفتند اگر روزی به استقلال بیاید جباری را بدون معطلی اخراج خواهد کرد از همان اولین روزهایی که سرمربی شد کوشید زمینه بازگشت مجتبی به استقلال را فراهم کند. پیداست امیر قلعه نویی هم مسخ پاس های جباری شده و با اینکه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز آن اتفاقات رخ داد اما نمی خواهد خود را از داشتن این بازیکن محروم کند. از یاد نمی بریم آن روز را که گفتند جباری مشاجره بی ادبانه و زشتی با قلعه نویی داشت.
آن فحاشی ها در تونل ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز که واکنش امیر قلعه نویی و آن مصاحبه های تند علیه جباری را همراه داشت را چگونه فراموش کنیم؟ مجتبی جباری به استقلال بازگشت آن هم در شرایطی که یک ماه پیش هر آنچه ناشایست بود را در تونل ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز نثار امیر قلعه نویی کرده بود. آیا امیر اصولش را فراموش کرده است؟ رجوع به زمانی که جباری در فصل هشتم شاگرد قلعه نویی بود نیز این شکاف را ثابت می کند. آن روزها نیز مجتبی، امیر قلعه نویی را یک مربی بی دانش خوانده بود و مصاحبه تندی علیه سرمربی استقلال کرد. این انتقال تا چه اندازه به استقلال کمک خواهد کرد؟
آیا در طول فصل باز هم شاهد آن مشاجره ها خواهیم بود؟ خیلی ها می گفتند بهتر بود که قلعه نویی و جباری با یکدیگر کار نکنند اما این اتفاق رخ نداد و امیر حاضر شد با پسری که همین چند ماه پیش نیز دوباره به او بی احترامی و فحاشی کرده بود یکجا کار کند. بدون شک هیچ یک از هواداران استقلال بدشان نمی آمد که جباری را نداشته باشند اما وقتی پای اصول وسط می آید دیگر نمی توان کوچکترین اغماضی کرد.
علی فتح ا... زاده ساعاتی مانده به پایان فصل نقل و انتقالات مصاحبه کرد و گفت:" من جباری را اگر زیدان آسیا باشد هم نمی خواهم!" این مصاحبه را که می خواندی تصور می کردی کار جباری تمام است اما انگار این وسط عده ای دنبال بازگرداندن جباری بودند که زورشان هم از علی فتح ا... زاده بیشتر است. بله، جباری دوباره بازگشت؛ بازیکنی که به لحاظ فنی در فوتبال ایران بی نظیر جلوه می کند اما به لحاظ اخلاقی هرگز نتوانسته نمره قبولی دریافت. استقلال از این قرارداد چه قدر منتفع خواهد شد؟ علی فتح ا... زاده چگونه می‌‌تواند با ماجرای یک ماه پیش کنار بیاید؟ همان روز که جباری در دفتر کارش به بی‌ادبانه ترین شکل ممکن با او برخورد کرد. می گویند حتی یقه حاجی را هم گرفته است! امروز استقلال بازیکنی را در اختیار دارد که هم به سرمربی اش فحاشی کرده و هم یقه مدیرعاملش را گرفته است؛ مبارک باشد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها