کد خبر: ۶۷۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۳ آبان ۱۳۸۹

در حالي كه همه‌ي كشور خود را آماده اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها مي‌كنند و دولت و مجلس و مسئولين، دست به دست هم داده‌اند تا آسيب‌ها و موانع و مشكلات احتمالي آن را به كمترين حد ممكن برسانند، سايت هاشمي رفسنجاني با طرح موضوع "ياد آورد گذشته" ، سخنراني از ايشان را منتشر ساخته كه به نظر مي‌رسد در صدد شبهه‌پراكني نسبت به اجراي اين طرح بزرگ اقتصادي است.

به گزارش بولتن، هاشمي رفسنجاني در بخشي از اين سخنراني خود كه متعلق به يكي از خطب نماز جمعه‌ي سال 60 است بر خلاف نظر صريح امام مبني بر استمرار روحيه‌ي انقلابي در بين مردم و مسئولين، معتقد است كه دوران انقلابي‌گري تمام شده و حال بايد دوران قانون‌گرايي شروع شود!

وي  چنين مي‌گويد:

«نتیجه ‏ای که می‏خواهم از این خطبه بگیرم، این است که ما امروز نیاز نداریم ‏کشورمان را به‏ صورت انقلابی اداره کنیم. دوران، دوران نظم و قانون است.وضعیت کشور را باید تثبیت کرد تا اعتماد مردم جلب بشود. باید این مردم‏ بفهمند و سطح فکرشان بالا بیاید.»

 


 

جاي اين پرسش باقي است حال كه تمام مسئولين كشور با تمام قوا مشغول بررسي و اجراي اين طرح هستند چرا سايت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از چنين تيترها و خبرهاي يأس‌آور و نااميد كننده‌اي استفاده مي‌كند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها