کد خبر: ۶۶۷۸۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۲۲ تير ۱۳۹۱
خلعتبري توقع داشت مبلغ قراردادش را در تعداد قسط‌هاي كمتري دريافت كند و بنابراين راهش را به سمت سپاهان كج كرد.
سايت گل- محمدرضا خلعتبري بعد از كلي حرف و حديث و گذاشتن قول و قرار با چند تيم مختلف بالاخره ديشب با سپاهان قرارداد بست. اما جالب است بدانيد او قبل از اين‌كه در آخرين روزها مسيرش را به شكل ناگهاني تغيير دهد تا حد زيادي به باشگاه استقلال نزديك شده بود. چه شد كه خلعتبري تصميم گرفت پيراهن آبي را از تنش خارج كند و زرد بپوشد؟

گفته مي‌شود استقلالي‌ها كه مذاكرات‌شان را با خلعتبري تا مراحل نهايي پيش برده بودند قرار بود براي يك فصل بازي به او يك‌ميليارد و 550 ميليون تومان بپردازند. دو طرف روي اين رقم براي عقد قرارداد توافق كرده بودند اما مشكلي كه باعث شد خلعتبري در آخرين لحظات زير قول و قرارش بزند شيوه پرداخت اين رقم از سوي باشگاه بود. مسئولان استقلال تصميم داشتند اين مبلغ را در 10قسط و طي 10فقره چك به خلعتبري بپردازند اما اين بازيكن ملي‌پوش از اين شيوه پرداخت راضي نبود. خلعت توقع داشت مبلغ قراردادش را در تعداد قسط‌هاي كمتري دريافت كند و بنابراين راهش را به سمت سپاهان كج كرد.

اما بشنويد از باشگاه اصفهاني كه بر اساس حرف و نقل‌هاي پيچيده در محافل فوتبالي، موفق شده با پيشنهادي 1.8ميلياردي رضايت خلعتبري را جلب كند. اگر اين موضوع واقعيت داشته باشد بايد گفت قرارداد بازيكن سابق ذوب‌اهن با سپاهاني‌ها يك ركورد جديد در نقل و انتقال بازيكنان ايراني است. در اين فصل حتي پرسپوليس كه سروصداي خريدهاي گران‌قيمتش بيشتر از همه شنيده مي‌شد چنين رقمي را براي خريد بازيكن پرداخت نكرده است. اما مسئولان سپاهان كه به خاطر عملكردشان در نقل و انتقالات و از دست دادن چند بازيكن اصلي به شدت تحت فشار بودند با پرداخت اين رقم در واقع برگ برنده‌اي براي فرار از فشار هواداران خود رو كردند.

بنابراين محمدرضا خلعتبري، پرحاشيه‌ترين بازيكن ايراني اين سال‌ها در فصول نقل‌وانتقالات، حالا لقب گران‌ترين بازيكن ايران را هم به خود اختصاص داده است. حالا بايد منتظر ماند و ديد آيا نمايش‌هاي او در تركيب سپاهان ارزش اين ارقام خيره‌كننده را خواهد داشت يا اين‌كه مهم‌ترين دستاورد به خدمت گرفتن او در حد همان بستن دهان منتقدان باقي خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها