کد خبر: ۶۶۷۶۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۲۱ تير ۱۳۹۱
رئیس جمهور می‌گوید گلوگاه بودجه را سفت بسته‌ و همه خرج‌های الکی را یک قفل سنگین زده تا پول آن صرف پروژه های نیمه تمام شود.
به گزارش خبرآنلاین محمود احمدی نژاد رئیس جمهور صبح امروز در مراسم جشن اجرای کامل تعهدات مسکن مهراستان زنجان که در سالن استانداری استان زنجان برگزار شد با اشاره به اهمیت مسکن برای مردم ایران گفت: در یکی از استانها یکی از هموطنان می‌گفت که نزدیک به 30سال است که مستأجر هستم و البته تعداد این گونه افراد زیاد نیست چرا که مسکن برای ایرانی‌ها اهمیت دارد و صاحب خانه شدن را دردستور کار خود قرار می دهند تا بتوانند آن را تهیه کنند.

وی با اشاره به ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام گفت:ما امروز گلوگاه بودجه را سفت بسته‌ایم و همه خرج‌های الکی را یک قفل سنگین زده ایم تا پول آن صرف پروژه های نیمه تمام شود.
 
اهم صحبت‌های رییس جمهور به نقل از فارس در ادامه می آید:
 
-           بر طبق گزارش‌های جهانی رتبه اقتصادی ما در جهان هفدهم است و تا دو سال آینده به رتبه پانزدهم خواهد رسید. ما باید همت کنیم و مسائل کشور را به صورت پایه‌ای و اساسی حل کنیم از جمله اینکه مسکن باید به روز تحویل داده شود.
 
-          ما در سفر اول از همین جاده به طارم رفتیم که امروز به طور کامل بازسازی شده است.ما در همان سفر اول در ماشین نشسته بودیم و ماشین نیز سنگین بود سر یکی از این پیچها راننده هم فرمان را پیچاند و هم ترمز کرد و به دلیل بودن شن بر روی جاده ماشین سر خورد و من همانجا اشهد خود را خواندم چرا که در لب این پیچ یک دره 200 متری قرار داشت و درست در لب دره متوقف شد.
 
-          هر دولتی که سر کار می‌آید شعارهایی را می‌دهد و علاقه‌مند است کارهایی را انجام دهد. وقتی تعداد زیادی از پروژه‌های بزرگ ناتمام می‌ماند دولت بعدی مجبور است این پروژه‌ها را ادامه دهد و این به معناست که تمام بودجه خود را صرف این پروژه‌ها کند.دولت در بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که تمام پروژه‌های بزرگ و اصلی کشور به هر قیمتی که شده است به پایان برسد و بیش از 900 پروژه بزرگ در این چارچوب تعریف شد و اسم آن طرح مهر ماندگار شد.
 
-          با اجازه شما  امروز گلوگاه بودجه را سفت بسته‌ایم و همه خرج‌های زائد را با یک قفل سنگین بسته‌ایم تا پول آن هزینه این پروژه ها شود، به طور حتم داد و بیداد خواهند کرد و از سیاست‌های اقتصادی دولت انتقاد خواهند کرد. شما فحش بدهید مهم نیست باید پروژه‌ها هر چه زودتر تمام شود
 
-          تا سال‌های گذشته چشم همه به خزانه دولت بود تا نفتی فروخته شود و مالیاتی گرفته شود و برود به خزانه و همه با فشار راهی را باز کرده و پولی را از خزانه بگیرند. از دو سال قبل گفتیم که این روند باید محدود شود کشور امروزبه کار افتاده است و ما تازه امروز می بینیم که چه ثروتی در کشور است.
 
-          برخی‌ها فکر می‌کنند که مردم نباید پولدار شوند و مرتب به مصرف مردم اشکال می گیرند، ای کاش همه مردم دنیا به اندازه‌ای که لازم است بتوانند مصرف کنند.خداوند تمام این ظرفیت را در زمین قرار داده است برخی‌ها می گویند ما را خلق کرده اند که قرار است در این عالم زجر بکشیم اما نقطه رهایی انسان برای خدا زمانی است که آدم اسارتی نداشته باشد.
 
-          ما باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا ثروت این کشور را استخراج کنیم و مردم نیز از آن استفاده کنند. ما از آن ناراحت نیستیم که متوسط درآمد مردم با بحث درآمدی خرید از 12هزار دلار گذشته است.ما باید تلاش کنیم تا این ثروت عادلانه توزیع شود و همه از آن بهره ببرند. خانواده‌ای که هشت آن گرو نه است کجا می‌تواند به فکر الهیات باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
این ماشین حساب فقط احمدی نژاد داره مقام هفدهم کجا بود !!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۳۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
خود کرده را تدبیر چیست /
پاسخ
تردید ممنوع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۰
۰
خیلی ببخشید ای ...!
شما با کارای بی حساب کتابتان باعث شدید ملت هشتشان گرو نه شان باشد...!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها