کد خبر: ۶۶۷۴۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۲ تير ۱۳۹۱
رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داورانی که در تست های مربوطه داوری ناکام شده‌اند، حق حضور در رقابت‌های لیگ برتر را ندارند.
حسین عسگری رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: از 81 داور و کمک داور تست‌های لازم گرفتیم که طی آن هدایت ممبینی، یدالله جهانبازی، البرز حاجی پور، ایرج ساعدی، محمد حسین اسدی، مجید سیف آذر و حمید حاج ملک از لیست داوران و سعید زارع، صادق نوری، محمدرضا غنو، بهرام نقوی و سخاوت سلیمان نژاد هم از لیست کمک داوران در این تست رد شدند.

وی افزود: همچنین سعید مظفری زاده و رحیم مهرپیشه از داوران و مسعود فرح نیا از کمک داوران به دلیل مصدومیت در تست شرکت نکردند. در مجموع از 81 داور و کمک داور تست گرفتیم که 12 داور و کمک داور در تست‌های امروز رد شدند.

رییس دپارتمان داوری گفت: نفراتی که موفق نشدند با موفقیت تست‌های داوری را پشت سر بگذارند و همچنین نفرات مصدوم حق شرکت در لیگ برتر را ندارند. آنها باید خود را به آمادگی مطلوب و لازم برسانند و در کلاس های مربوط به لیگ دسته اول که قرار است اوایل شهریور ماه برگزار شود، شرکت کنند تا بتوانند جواز حضور در لیگ برتر را کسب نمایند. کسب آمادگی جسمانی لازم نیازمند گذراندن یک پروسه بدنسازی چند هفته‌ای است تا داوران بتوانند در تست‌های مورد نظر موفق باشند.

گفتنی است؛ داوران رد شده در تست ها، حداقل تا هفته ششم نمی‌توانند در لیگ برتر قضاوت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها