کد خبر: ۶۶۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۲۱ تير ۱۳۹۱
در محور زنجان طارم چه گذشت:
صبح امروز رئیس جمهوری چند طرح عمرانی را در استان زنجان افتتاح کرد که از جمله یکی از این طرح ها جاده احداث شده در محور زنجان طارم است که با افتتاح این طرح مواصلاتی، مسیر90 كیلومتری زنجان تا آب بر مركز شهرستان طارم 25 کیلومتر کاهش خواهد یافت...

بولتن نیوز: صبح امروز رئیس جمهوری چند طرح عمرانی را در استان زنجان افتتاح کرد که از جمله یکی از این طرح ها جاده احداث شده در محور زنجان طارم است که با افتتاح این طرح مواصلاتی، مسیر90 كیلومتری زنجان تا آب بر مركز شهرستان طارم 25 کیلومتر کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، احمدی نژاد در زمانی که درباره راه تازه تاسیس زنجان طارم صحبت می کرد به حادثه ای که برای وی در جاده قدیمی این مسیر اتفاق افتاده بود اشاره کرد و گفت که، زمانی که وی در سفر به زنجان، از جاده قدیمی و پر پیچ و خم زنجان طارم می گذشته،  به دلیل اینکه سنگ ریزه های جاده بسیار بود، با یک ترمز کوچک ماشین زرهی حامل او به لبه پرتگاه لغزیده و هر لحظه امکان این که ماشین به ته دره برود وجود داشته است.

رئیس جمهور اضافه کرد: حادثه تا انجا جدی بود که همه مسافران اشهد خودشان را هم خواندند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنرانی خود در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی در استان زنجان، افزود: خدا را شاکرم که توفیق عنایت کرد بار دیگر به استان سرفراز زنجان سفر کنیم و از نزدیک به مردم بزرگوار این دیار عرض سلام و ارادات داشته باشیم.

وی، استان زنجان را دیار پایمردی و رشادت ، ایمان های مستحکم، اندیشه های نورانی ، دل های پاک و دست های پر برکت توصیف کرد.

رئیس جمهور گفت: وجود این استان همیشه برای انقلاب و ملت ایران سرشار از خیر و برکت است.

آقای احمدی نژاد افزود: تاریخ خاطره فداکاری و مجاهدت های مردم زنجان را در طول صدها سال صیانت از اندیشه و مکتب اسلام ناب هرگز فراموش نمی کند.

وی گفت: مردم زنجان جزو اولین گروه هایی بودند که حقیقت اسلام را در چهره اهل بیت گرامی پیامبر(ص) شناختند ، ایمان آوردند و پای آن ایستادند و فدکاری کردند و امروز هم مردم زنجان از مؤمن ترین و با صفاترین های مردمان ایرانند.

رئیس جمهور افزود: استان زنجان سرشار از نعمت ها و زیبایی ها و برکات است و سرزمینی حاصل خیز و دارای معادن خوب و از آن بهتر مردمی باصفا و صمیمی و دوست داشتنی دارد.

اقای احمدی نژاد بر ساختن و عزت ایران تاکید کرد و گفت: امروز ساختن ایران، بالا بردن پرچم همه خوبی ها در عالم است.

وی تاکید کرد: هر کس هر نگاهی دارد ، اگر به دنبال توحید و عدالت ، پاکی صفا و نجات بشر است، اگر وطن و شهرش را ، خودش را آینده نسل های متوالی را دوست دارد، در هر طیفی که هست، امروز باید برای ساختن ایران همت کند .

رئیس جمهور گفت: عشق به وطن از تجلیات ایمان به خداست البته نه عشق تعصبی که بعضی ها دارند و بعد از 1400 سال از اسلام هنوز آنچنانی هستند بلکه عش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها