کد خبر: ۶۶۶۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۱ تير ۱۳۹۱
سرمربی تيم فوتبال گهر شهرداری دورود گفت: برای حضور قوی در لیگ دوازدهم، 99 درصد تیم را بسته‏‌ایم.

مهدی تارتار در گفت‏وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با بیان این مطلب افزود: تقریباً با 24 بازیکن به توافق رسیده‏‌ایم که امروز یا فردا با حضور در هیأت فوتبال لرستان قراردادها را ثبت می‏‌کنیم.

وی با بیان اینکه شاید یک فوروارد دیگر به تیم اضافه شود، ادامه داد: مهاجمان ما شاید به لحاظ اسمی بزرگ نباشند اما قابلیت‏‌های خوبی دارند. فوروارد مطرحی که بدون تیم باشد نمانده و اگر هم مانده فرهاد مجیدی است که توان خریدش را نداریم.

وی با اشاره به امیر قاسمی‎‎نژاد و علی قربانی دو بازیکن فصل گذشته گهر، خاطرنشان کرد: آنها با تیم قرارداد دارند. پیگیر قاسمی‏‌نژاد هستیم که برگردد اما قربانی به درد ما نمی‏‌خورد.

تارتار با اشاره به بیرانوند دروازه‏‌بان لرستانی تیم نفت تهران اضافه کرد: مذاکراتی با مدیریت باشگاه نفت داشتیم اما بیرانوند هنوز به جمع ما اضافه نشده است. در حال حاضر گریگور ملکستیان دروازه‏‌بان ارمنستانی، شهرام مهربان و دروازه‏‌بان تیم پارسه تهران را به خدمت گرفته‏‌ایم.

سرمربی گهر شهرداری دورود با بیان اینکه هرچه تلاش کردیم نتوانستیم حسین پاشایی و علیرضا عباسفرد را جذب کنیم گفت: با مجتبی زارعی، میثم امیری و ساشا کلونیا به توافق رسيديم. امیری و کلونیکا قابلیت بازی در دفاع وسط و کناره‏‌ها را دارند و در خط دفاعی دیگر مشکلی نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها