کد خبر: ۶۶۶۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۱ تير ۱۳۹۱
مدیرعامل سایپا از اهمیت نظرات و سلایق آنان در برنامه‌ریزی‌های گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت: محور و فلسفه وجودی خدمات پس از فروش برای سایپا مشتریان هستند که جلب رضایت و مدیریت خواسته‌های آنان هدف اصلی است.
فارس ، نعمت الله پوستین دوز در مراسم افتتاح مرکز پیشرفته تماس با مشتریان گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: ارتباط با مشتریان شاه راه حیاتی و اطلاعاتی بین بازار و تحقیق و توسعه بوده و بسیاری از ایده های ناب از مشتریان به سایپا انتقال می یابد.




وی افزود: ایجاد این مرکز یک الزام برای ارائه خدمات محسوب می شود و باید با استفاده از تجربیات و پیشنهادهای مشتریان در این مرکز بسترهای لازم برای ظهور ایده های ناب در تحقیق و توسعه را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز با توجه به پاسخگوئی به مشتریان سایپا خود را میزبان دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا دانسته و از این رو شاید بتوان آن را تالار ضیافت مهمانان سایپا که در واقع صاحب اصلی این گروه هستند نام گذاری کرد.

پوستین دوز تصریح کرد: باید تلاش کنیم خودرو را نه صرفا به عنوان یک کالای صنعتی بلکه در جایگاه یک دوست و همپای مطمئن به مشتریانی که هریک انتظارات خاصی از آن دارند عرضه کرده و نسبت به سلائق و خواسته های آنان اهتمام لازم را به عمل آوریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افتتاح مرکز تماس با مشتریان این گروه را اقدامی بزرگ و دشوار دانست و گفت: بدلیل تیراژ بالای تولید خودرو در سایپا، وجود سلایق مختلف در دریافت خدمات و همچنین پراکندگی جغرافیایی در کشور این کار اقدامی فراگیر و بزرگ بوده و منشا برکات فراوانی برای سایپا و مشتریان خواهد بود.

وی با تشریح خدمات در مرکز CRM سایپا گفت: فعالیت های این مرکز باعث خواهد شد خدمات اجتماعی گسترده به مشتریان ارائه شده و بخش عظیمی از مراجعات فیزیکی حذف و مشتریان به راحتی به خدمات  سایپا دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: از دیگر مزایای این طرح آگاه سازی مشتریان از خدمات و همچنین ایجاد اعتماد دوسویه بین مشتری و نمایندگی های گروه خوروسازی سایپا است.

پوستین دوز راه اندازی این مرکز را باعث ارائه خدمات مقرون به صرفه و کاهش هزینه ها دانست و بیان کرد: در این مرکز خدمات فنی با توجه به محصول دریافتی و شرایط مختلفی از قبیل پراکندگی شهری و شرایط جغرفیایی و جوی ارائه می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: یکی از خدماتی که در این طرح پیش بینی شده ایجاد خدمات آتی در قالب تعریف، معرفی و ارائه به مشتریان است که دارندگان محصولات سایپا می توانند از خدمات آینده سایپا نیز اطلاع و از آن بهره مند شوند.

وی یکی دیگر از خدمات تدارک دیده شده در این طرح را ارائه خدمات مکمل عنوان کرد و گفت: برای مشتریان گروه خوروسازی سایپا خدماتی تهیه شده که در سفرها علاوه بر خدمات فنی از خدمات رفاهی دیگر نیز بهره مند شوند.

پوستین دوز تاکید کرد: تمامی این امور مستلزم وجود تعامل لازم با نمایندگان مجاز سایپا و یکپارچگی لازم میان شرکت های گروه برای وحدت مدیریت خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ابراز امیدواری کرد ایجاد این مرکز که به تعبیری تالار ضیافت مهمانان سایپا است مفهومی را خلق کند که باعث ایجاد یک رفتار نو در خدمات پس ازفروش شده و موجب رضایت هرچه بیشتر مشتریان شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها