به گزارش سایپانیوز، مرکز تماس یکپارچه گروه خودروسازی سایپا با ویژگیهایی مانند چندرسانهای بودن جهت دریافت و ثبت و پیگیری کلیه امور مشتریان، پاسخ گویان آزموده و آموزش دیده جهت پاسخگویی به مشتریان، ایجاد دبیرخانه حرفه ای و جامع در سطح گروه جهت پیگیری و حل مشکلات مشتریان، طراحی و مهندسی فرایندسازی کلیه امور مشتریان جهت بالابردن کارایی، اثربخشی، و بازدهی پاسخگویان و به کارگیری مدرن ترین فناوریهای سخت افزاری، نرم افزاری، شبکه های اطلاعاتی و مخابراتی فعالیت خواهد کرد.
همچنین افزایش رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها، ارتقا و تسهیل مجدد فرایندهای تجاری گروه، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان، ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان، سهولت دسترسی مشتریان به شرکتهای گروه از جمله ویژگیهای مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان ذکر شده است.