کد خبر: ۶۶۶۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۱ تير ۱۳۹۱
'امير قلعه نويي' سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با بيان اينکه استقلال خانه 'مجتبي جباري' است،گفت: اين بازيکن از جمله سرمايه هاي اين تيم به شمار مي رود.
قلعه نويي گفت: جباري براي تيم استقلال زحمات بسياري کشيده است و مي تواند اين تيم را از نظر فني در فصل آينده ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران کمک کند و حيف است او استقلال را ترک کند.

وي گفت:تيم استقلال با در اختيار گرفتن دو يا سه بازيکن ديگر مي تواند حرفهاي بسياري در ليگ فوتبال باشگاه هاي آسيا داشته باشد که اميدوارم اين چنين باشد و ما شرمنده هواداران اين تيم نشويم.


قلعه نويي با اشاره به يارگيري صورت گرفته در فصل نقل وانتقالات بازيکنان اظهارداشت :براساس تفکرات اعضاي کادر فني نسبت به گرفتن بازيکن اقدام کرديم و به نظر من بازيکنان خوبي را جذب کرديم و جا دارد از مسوولان باشگاه استقلال در اين خصوص تشکر کنم.


سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از افرادي که تلاش داشتند در خصوص کاپيتاني اين تيم حاشيه درست کنند ، گفت : متاسفانه هميشه افرادي هستند که تلاش دارند که در اين تيم حاشيه درست کنند ولي به هدف خود دست پيدا نمي کنند.


در خصوص کاپيتاني تيم فوتبال استقلال تهران ، بايد از '' پژمان منتظري '' به خاطر منش و خصلت جوانمردي و پهلواني اش تقدير کرد.


منتظري با اينکه از يکي از باشگاه هاي قطر پيشنهاد داشت، به آن تيم پاسخ منفي داد و در استقلال باقي ماند. ضمن آنکه اين بازيکن براي ياري کردن تيم ملي فوتبال ايران به منظور راهيابي به جام جهاني ، براي روحيه دادن به '' مهدي رحمتي '' دروازه بان تيم استقلال و تيم ملي ، بازوبند کاپيتاني تيم استقلال را به رحمتي داد.


وي در باره اردوي تيم فوتبال استقلال تهران در ترکيه اظهارداشت: در مدتي که اردوي آمادگي خود را در ترکيه داير کرديم به تمرينات بدنسازي و تاکتيکي پرداختيم و سه ديدار تدارکاتي نيز برگزار کرديم که بازيکنان به هماهنگي لازم دست يابند.


قلعه نويي با تقدير از بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم فوتبال استقلال تهران گفت: من از تمامي اعضاي کادر فني و بازيکنان اين تيم تقدير مي کنم، هيچ يک از اعضاي اين کادر و بازيکنان يک ريال از مبلغ قرارداد خود را تاکنون دريافت نکرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها