کد خبر: ۶۶۵۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۱ تير ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال راه آهن گفت: شايد رفتن انصاري‌فر به آمدن من هم بستگي داشت اما احترام او برايم واجب است و هميشه اين کار را انجام خواهم داد.

 علي دايي سرمربي تيم فوتبال راه آهن با اشاره به آخرين وضعيت تيمش در آغاز تمرينات اين تيم اظهار داشت: خوشبختانه تمرينات را شروع کرده‌ايم ولي سال گذشته شرايط چندان خوبي نداشتيم.


 وي افزود: با آن شرايطي که ما سال گذشته داشتيم خيلي خوب نتيجه گرفتيم و به اعتقاد من بهترين نتيجه تاريخ ليگ راه آهن را گرفتيم و امسال نيز شرايط خيلي خوبي نداريم چون ليگ از چند روز ديگر آغاز مي‌شود و به خاطر مشکلاتي که داشتيم عقب هستيم اما حالا بازيکنان جديد اضافه شده‌اند و سعي مي‌کنيم شرايط را بهبود بخشيم. اميدوارم هستيم طي چند روز آينده تيم را تکميل کنيم و راه‌ آهن را به آن جايگاه واقعي که مدنظر ما است برسانيم.


 سرمربي تيم راه آهن در پاسخ به اين سؤال که کسي توقع نداشت با توجه به کناره‌گيري شما دوباره به اين تيم بازگرديد، گفت: آن زمان شرايط فرق مي‌کرد هنگامي که آن صحبت‌ها را مطرح کردم مالکان سال قبل بر سر تيم بودند و آنها نمي‌خواستند تيم‌داري کنند و آن بودجه لازم را نداشتند که بخواهند تيم‌داري کنند و از سيزدهم خرداد پيغام داده بودند که از پانزدهم تمرينات را آغاز کنيم اما متأسفانه مديريت قبلي و مالکان قبل بعدها اعلام کردند که شايد ما انصراف بدهيم و به همين خاطر تا دو هفته پيش صبر کردند و در نهايت اعلام کردند که نمي‌خواهند راه را ادامه دهند و پس از آن ما نيز با مالکان باشگاه صحبت کردم و ديدم که شرايطي که آنها پيش‌روي من گذاشته‌اند اصلاً به درد کار کردن نمي‌خورد.


 دايي تأکيد کرد: آنها اعلام کردند که بدون هيچ بودجه‌اي فعلاً به کار ادامه بدهيم و بازيکنان ما از سال گذشته بين 30 تا 50 درصد طلبکار بودند و مالکان قبلي به باشگاه اعلام کرده بودند که تازه مي‌خواهيم شهريورماه مطالبات گذشته آنها را پرداخت کنيم و به همين خاطر بود که اعلام کردم که ديگر کار نمي‌کنم و انصراف دادم اما پس از آن جلسه، مالکان جديد آمدند و صحبت کردند و اولين شرط ما اين بود که مطالبات فصل گذشته بازيکنان را پرداخت کنند که خوشبختانه در همين زمان کم مي‌توان گفت که تا حدودي مشکلات بچه‌ها حل شده است.


 سرمربي تيم راه آهن در خصوص اينکه گفته مي‌شد يک مربي پرتغالي در رأس کادر فني اين تيم به جاي شما قرار گرفته است، گفت: من در خصوص اين مسئله چيزي نمي‌دانم اما مالکان جديد اعلام کرده بودند که بايد جواب عدم تيم‌داري مالکان قديم را بشنوند و بعد از مذاکرات‌مان مقرر شد که به تمرينات راه آهن برگردم. به خاطر اينکه مي‌خواستم کمک کنم و از همين رو پس از مذاکراتي که بين طرفين صورت گرفت با مالکان جديد به توافق رسيديم و به عنوان سرمربي جديد اين تيم فعاليت خود را آغاز کردم.


 دايي در پاسخ به اين سؤال که آيا رفتن انصاري‌فر ربطي به آمدن شما داشت يا خير، گفت: فکر مي‌کنم من هم دخيل بودم چون به ايشان گفته بودم که من با مالکان قبلي کار نمي‌کنم شايد آمدن من هم در رفتن انصاري‌فر دخيل بوده اما ايشان بزرگ من است و احترامش هميشه براي من واجب است.


 وي در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات باشگاه راه آهن و شايعاتي که پيرامون حضور فرهاد مجيدي، مجتبي جباري و محمدرضا خلعتبري در اين تيم شنيده مي‌شود، گفت:‌ ما طبق بودجه و سقفي که داريم يارگيري مي‌کنيم اما در حال حاضر شرايط ما بسيار حساس است البته ما پول‌دار مي‌شويم اما شرايط‌مان طوري نيست که بتوانيم با اين بازيکنان به توافق برسيم. آرزوي من اين است که هر کدام از اين بازيکناني که شما اشاره کرديد را داشته باشم اما تيم ما شرايطي دارد که بايد بر طبق آن شرايط برنامه‌ريزي کنيم. اگر آنها بتوانند با شرايط ما کنار بيايند که قدم‌شان روي چشم اما شايد طي اين يکي و دو روز آينده اتفاقاتي رخ بدهد از نظر من شايدها زياد است.


 وي در ادامه صحبت‌هايش گفت: فرهاد مجيدي با من هم بازي بوده و جباري و خلعتبري در تيم ملي شاگرد خود من بودند اما من دوست ندارم اين بازيکنان به خاطر دوستي با من از منافع‌شان بگذرند فعلاً مذاکره با هيچ کدام از اين بازيکنان را تأييد نمي‌کنم اما شايد طي يکي و دو روز آينده اتفاقي رخ دهد.


 وي همچنين از توافق با فرزاد عاشوري گفت و افزود:، سيدعلي حسيني از داماش و جهانگير عسگري را به خدمت گرفته‌ايم و فردا دو سه بازيکن ديگر را اضافه خواهيم کرد. سعي خواهيم کرد در نقاطي که ضعف داريم بازيکنان مدنظرمان را به خدمت بگيريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها