کد خبر: ۶۶۵۳۳
زمان انتشار: ۰۲:۰۲     ۲۱ تير ۱۳۹۱
مشاور كروبي طي يادداشتي در وبلاگ شخصي خود اعلام كرد قصد دارد خود را از صحنه سياست بازنشسته كند البته هنوز به نتيجه اي قطعي در اين مورد نرسيده است!
کیهان: مجتبي واحدي در مقدمه يادداشت خود هشدار هم داده است كه رسانه هاي داخلي و طرفدار نظام جمهوري اسلامي از اين خبر ذوق زده نشوند چرا كه اين بازنشستگي به معناي نااميدي وي نيست، اما نكته جالب استدلال هاي مشاور كروبي براي اين تصميم است.
او براي اين تصميم دو دليل ذكر كرده و در توضيح دليل نخست نوشته است: «نخستين دليل، وضعيتي است كه در داخل اردوي اصلاح طلبان وجود دارد و متاسفانه، انرژي گروهي از اصلاح طلبان، صرف مقابله با من مي شود... گروهي از دوستانم براي بازگشت بي قيد و شرط به داخل حاكميت و در واقع پذيرش وضعيت اسف انگيز حاكم بر كشور، با يكديگر مسابقه گذاشته اند.»
مشاور كروبي در ادامه مدعي شده اين رويكرد عده اي از اصلاح طلبان، كمك به ظالم و موجب عذاب الهي است اما ننوشته است كه دريافت مواجب از سفارت اسرائيل، روباه پير و عمله سازمان سيا شدن مشمول چه حكمي است!
مجتبي واحدي دليل دوم خود را ذكر نكرده و گفته است براي رفع مشكلاتش با اپوزيسيون خارج نشين مذاكراتي داشته اما آنها هم دست رد به سينه او زده اند. وي در پايان هم متذكر شده است كه براي اتخاذ تصميم نهايي حتما با مشاوراني مشورت خواهد كرد و از نظرات آنها بهره خواهد برد. البته بهتر است وي در انتخاب مشاوران خود دقت كند چرا كه مشاوران كروبي حتي نتوانستند او را در غلبه به آراي باطله ياري كنند و در نهايت نيز با طناب آنان به ته چاه فتنه رفت.
واحدي در انتها اعلام كرده است براي آغاز اين بازنشستگي تا مدتي در فيس بوك و ساير شبكه هاي اجتماعي تنها خواننده خواهد بود. اظهارات «وي» خواننده را به ياد پشه اي مي اندازد كه به درخت مي گفت محكم باش كه مي خواهم بلند شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها