کد خبر: ۶۶۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۰ آبان ۱۳۸۹
يكي از مراجع تقليد قم گفت: بدون شك و با اطميان قلبي مي‌گويم اين انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) خواهد رسيد و تا آن زمان پا بر جا خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله حسين نوري همداني پيش از ظهر امروز در ديدار با مديران شركت مديريت منابع آب ايران با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به استان قم و آثار و بركات مادي و معنوي اين استان، تاثيرات اين سفر در پيشرفت پروژه‌هاي عمراني را مورد توجه قرار داد.
وي سفر مقام معظم رهبري را منشأ تحولات بزرگ در حوزه ناميد و خاطرنشان كرد: سفر ايشان براي استان قم سفري پرخير و بركت محسوب مي‌شود و ايشان با پيگيري كه داشته‌‌اند از مسئولان استاني مطالبات جدي را به ويژه در زمينه آب رساني به قم مطرح كردند.
اين مرجع تقليد در بخش ديگري از سخنان خود به رشادت‌هاي مردمي قوميت‌هاي مختلف كشور‌ از جمله ترك، فارس، عرب، كرد و گيلان اشاره كرد و اظهار داشت: ثمره‌ همه اين قيام‌ها و مخالفت‌‌هاي مردمي موجب شد كه قيام امام خميني (ره) تحقق پيدا كند.
وي در ادامه ابراز داشت: تا ملتي نخواهد كه روحيه خود را تغيير دهد خداوند متعال نيز نگاهش را نسبت به آن قوم تغيير نمي‌دهد.
آيت‌الله نوري همداني تاكيد كرد: مردم با قيام‌هاي متعددي كه در زمان طاغوت عليه حكومت ضدديني انجام مي‌دادند نشان ‌دادند كه خواستار حكومت ديني هستند، بنابر اين خداوند مردم را به حكومت ديني كه دنبال و پيگيرش بودند، رساند.
وي در ادامه هرگونه اقدام و گام مثبت در راه انقلاب و مملكت برداشتند را عبادت دانست و گفت: اين انقلاب انقلابي است كه در نبود ائمه معصومين توسط نايبان ائمه اداره مي‌شود.
استاد حوزه علميه قم مديريت جامعه مسلمين و امور مسلمانان در عصر غيبت را به عهده نايب امام زمان(عج) دانست و تصريح كرد: مقام معظم رهبري نايب امام زمان(عج) محسوب مي‌شوند.
وي عامل توفيق در انجام وظايف مسئولان را در نماز اول وقت، نمازشب و شب زنده‌‌داري دانست و اظهار داشت: سحر بهترين وقت از عمر آدمي است كه بايد به نحو ايده‌آل در اين زمان به عبادت و راز و نياز پرداخت.
اين مرجع تقليد در پايان تصريح كرد: همانگونه كه امام اين مطلب را تصريح مي‌كردند بدون شك و با اطميان قلبي مي‌گويم اين انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) خواهد رسيد و تا آن زمان پا بر جا خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها