کد خبر: ۶۶۴۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۰ تير ۱۳۹۱
دبیر ستاد بحران گناباد گفت: دمای بالای 42 درجه هوا در گناباد منجر به آتش گرفتن یک دستگاه کامیون و ایجاد خسارت شد.

حمیدرضا مروی مقدم ساعاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: برابر اعلام تلفنی راننده خودرو یک دستگاه کامیون به ستاد بحران فرمانداری مبنی بر آتش گرفتن بار حمل مصالح ساختمانی آهک، ستاد بحران شهرستان با آتش نشانی‌های بیدخت، کاخک و خضری تماس گرفت و آنها نیز سریع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به بعد مسافت متاسفانه قسمت اتاق کامیون در آتش کاملا سوخت و سبب به وجود آمدن خساراتی به کامیون و راننده آن شد.

مروی با اشاره به علت آتش‌سوزی گفت: دمای بالای 42 درجه هوا و فعل و انفعالات شیمیایی بار آهک کامیون و همچنین چوبی بودن اتاق سبب این آتش‌سوزی شد.

دبیر ستاد بحران گناباد تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید و آتش با به موقع رسیدن آتش‌نشان‌ها به قسمت‌های دیگر سرایت نکرد.

وی در ادامه بیان داشت: 3 روز است که هوای گناباد بسیار گرم است و قطع برق در برخی از روستاهای شهرستان در چنین گرمایی سبب گله‌مندی مردم شده است.

مروی افزود: نوسانات برق به دلیل گرمای زیاد هوا و ذوب شدن روکش سیم‌های برق در برخی از مناطق در روستاهای بیلند، مند و رهن سبب نارضایتی مردم در این هوای گرم شده، این قطعی برق روز گذشته از ساعت 11 ظهر تا 17 عصر ادامه داشته است.

وی افزود: از آنجا که این گونه حوادث غیرمنتظره است، کارکنان اداره برق مسافت زیادی را برای پیدا کردن علت این نوسانات طی کردند که به محل حادثه رسیدند.

مروی ادامه داد: بر اثر این نوسانات تعداد زیادی یخچال و فریزر و تلویزیون مردم روستاهای مذکور دچار آسیب شد که نارضایتی مردم را به دنیال داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها