کد خبر: ۶۶۳۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۰ تير ۱۳۹۱
ستار زارع در گفت و گو با پانا در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: هنوز جایی نرفتم . وضعیت خراب است. پیشنهادهایی هم که داشتم زیاد جالب نبود. شاید چون با دلال ها کار نمی کنم، به تیمی نرفتم با این حال ناامید شیطان است و منتظر روزهای آینده...

وی افزود: چند پیشنهاد از سایپا، آلومینیوم و گهر داشتم که نرفتم. باشگاه هایی هم خواهانم بودند که در حد حرف فقط مطرح شد. شنیدم در لیست یاوری هستم ولی صحبتی با فجری ها نکردم. البته خیلی ها می گویند شاید به خاطر اختلاف با جعفری به این تیم نرفتم ولی واقعیت این است که خودشان ضرر می کنند و باید به فکر تیم خود باشند.

هافبک فصل پیش شاهین تصریح کرد: متاسفانه از شاهین هنوز طلبم را نگرفتم. همه طلب دارند. تا به حال شکایت نکردم ولی دیگر جایز نیست بی کار بمانم. حدود ۴۲۰ میلیون از شاهین می خواهم. کسی جوابگو نیست. شاهین در لیگ برتر بود، صاحب نداشت و کسی جوابگو نبود. حالا که سقوط کردند کسی پیدایش نمی شود.

زارع با اشاره به لیگ برتر گفت: همه تیم ها امسال قوی شده اند و فکر می کنم امسال لیگ بهتری نسبت به سال های گذشته شاهد باشیم. اکثر تیم ها خوب بسته شدند و فقط آلومینیوم، فجر و گهر و داماش به خاطر شرایط مالی قوی نشدند. حتی ملوان هم امسال مهره هایش را حفظ کرده و چند بازیکن خوب گرفته. فکر می کنم امسال نتایج خیلی خوبی بگیرد.

وی تاکید کرد: استقلال و سپاهان و پرسپولیس مدعی هستند. درست است تراکتور هم خوب بازیکن گرفته ولی این ۳ تیم مدعی هستند. خیلی ها می گویند پرسپولیس به حاشیه می رود ولی جمع و جور کردن این تیم سخت نیست چون همه بازیکنان ملی پوش و بزرگند. این تیم به سرنوشت استیل آذین هم دچار نمی شود چون مردم پشتش هستند و پیشکسوتانی دارد که در مواقع اضطراری کمک می کنند. این تیم با استیل آذین از زمین تا آسمان فرق می کند.

زارع گفت: من از این که به تیم های بزرگ نرفتم پشیمان نیستم چون بالاخره آن موقع براساس شرایطی که داشتم تصمیم گرفتم. بالاخره هربازیکنی دوست دارد در این تیم ها بازی کند. من از حاشیه ها هم نترسیدم. نهایتا می رفتم و بازی می کردم تا پول بگیرم ولی ترجیح دادم در تیم های دیگر باشم تا سرخابی ها.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها