کد خبر: ۶۶۲۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۶     ۱۹ تير ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، همزمان با فرارسیدن دهه مهدویت نمایشگاه بیداری اسلامی این بار در کرمانشاه به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کرمانشاه برگزار گردید.

در این نمایشگاه که از تصاویر و طرح های گرافیکی در خصوص خروش ملت های مسملمان در مقابله با حکام جائر منطقه استفاده شده بود به مدت یک هفته در میدان آزادی کرمانشاه دایر بود که مورد استقبال مردم کرمانشاه نیز قرار گرفت.





بر اساس اعلام برگزار کنندگان این نمایشگاه در حدود 85 هزار نفر در طول مدت یک هفته ای از این آثار بازدید به عمل آورده اند.

همچنین نمایشگاه کتاب و نرم افزار با موضوع مهدویت و بیداری اسلامی در کنار این نمایشگاه برپا بود.





بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کرمانشاه پیرامون اختتامیه نمایشگاه (ظهور – بیداری اسلامی ) اطلاعیه ای را صادر نموده است که به شرح زیل می باشد:

از مردم مومن و ولایت مدار کرمانشاه به خاطر اینکه در دفتر ذکر خاطرات و یادبود نمایشگاه جملاتی به یاد ماندنی در زمینه انقلاب اسلامی - بیداری اسلامی و امام زمان (عج) به رشته تحریر درآوردند که انشاالله بهترین جملات انتخاب و از طریق رسانه های عمومی قرار است به اطلاع مردم برسد کمال تشکر را داریم و در خاتمه توسط بنیاد مهدویت کرمانشاه از برادران موسسه مستشهدین وصال (قم) که در برگزاری نمایشگاه بیداری اسلامی ما را یاری نمودند صمیمانه سپاسگزاریم.







نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها