کد خبر: ۶۶۱۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۹ تير ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «قولی به هواداران نمی‌دهم و عادت دارم در بیداری رویا ببینم.»
سایت باشگاه تراکتورسازی، تونی اولیویرا بعد از اولین بازی تدارکاتی تیم در اردوی ترکیه گفت: «فاز اول تمرینات ما در تبریز انجام شد که بسیاری از بازیکنان در تیم ملی بودند و یا هنوز به تیم نپیوسته بودند و همچنین بازیکنان خارجی خودمان را در اختیار نداشتیم و فاز دوم تمرینات با جمع شدن این بازیکنان و شکل گیری تیم اصلی در اردوی ترکیه کلید خورد.»
وی افزود: «ما با این شرایط در تبریز توانستیم تیم را از نظر فیزیکی و بدنی به شرایط مطلوبی برسانیم. در این اردو با وجود مصدومانی که داریم زیاد نتوانستیم تمرینات تاکتیکی انجام بدهیم ولی تمام تلاشمان را کرده ایم که علاوه بر کسب آمادگی جسمی فیزیکی در کارهای تاکتیکی نیز به برنامه مورد علاقه خودمان برسیم.»
اولیویرا درخصوص بازیکنان رده سنی امید تیم عنوان کرد: «رفتار بازیکنان جوان ما بسیار خوب و عالی است. آنها دوست دارند با تیم کار کنند و ما نیز دوست داریم آنها را داشته باشیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا آنها را به سطح بازیکنان با تجربه خودمان برسانیم. بازیکنان جوان ما در یک مسیر پیشرفت هستند که باید با کمک به این بازیکنان آنها را در سریع پیمودن این مسیر یاری دهیم.»
سرمربی پرتغالی تراکتورسازی در خصوص بازی های تدارکاتی تیم گفت: «دوست داشتیم تعداد بازی تدارکاتی بیشتری انجام بدهیم ولی با توجه به اینکه در اردو تعدادی از بازیکنانمان را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم نمی توانستیم بازی زیادی انجام بدهیم. تمام تلاش خودمان را می کنیم که مسیر رو به پیشرفتی و ثبات در نتیجه گیری و حرکت روبه جلو در مسیر پیشرفت داشته باشیم.»
اولیویرا در خصوص اینکه آیا قولی به هواداران می دهد یا نه گفت: «من همیشه عادت دارم در بیداری رویا ببینم و در فوتبال همه می دانند که دو ضربدر دو همیشه چهار نمی شود گاهی جواب سه است و گاهی پنج ... من تنها قولی که می توانم بدهم این است که تمام تلاش و کوشش خود را برای موفقیت این تیم خواهم کرد و هیچگاه در این مسیر کوتاهی نخواهم کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها