کد خبر: ۶۶۱۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۹ تير ۱۳۹۱
ماموران پلیس فتا موفق شدند سایت رواج شیطان پرستی و جریانهای انحرافی را شناسایی و گرداننده سایت را دستگیر کنند.
مهر،سرهنگ حسینی رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در این باره گفت: پلیس فتا در راستای کاهش جرایم و تخلفات در فضای مجازی، کارشناسان در یکی از شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ای را شناسایی که اقدام به درج مطالب و تصاویری از گروه‌های مختلف شیطان پرستی و شرح عقاید آنها و نیز ترویج بی دینی کرده بود. لذا ماموران سریعاً اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز و پس از بررسی‌های صورت گرفته وی را شناسایی و دستگیر کردند .
سرهنگ حسینی افزود: درج هر گونه مطالب توهین آمیز به دین مقدس اسلام و تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام و نقل مطالب از نشریات و رسانه‌های منحرف در فضای جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخوردی قانونی و قاطع دارد.

تعمیرکار موبایل سارق اینترنتی بود

سرهنگ زحمتکش رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در رابطه با این پرونده گفت: با شکایت زن جوانی مبنی بر برداشت وجه از حسابش به صورت غیر مجاز ماموران اقدامات خود را آغاز کردند. پس از بررسی‌های اولیه و اظهارات او مشخص شد متهم رمز دوم حساب را از داخل تلفن همراه مالباخته زمانیکه آن را جهت تعمیر به مرکز خدماتی تحویل داده استخراج و اقدام به سرقت از حساب کرده است. طی عملیاتی متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد

وی ضمن هشدار به هموطنان گفت:مراقب اسرار ثبت شده در گوشی‌های تلفن همراه تان باشید و حتی الامکان اطلاعات بانکی و تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را داخل آنها ثبت نکنید.هنگام نیاز به تعمیر، قبل از ارائه آن به مراکز خدماتی اطلاعات آن را حذف و حافظه جانبی را نزد خود نگهدارید.

دستگیری عامل فروش فیلم غیرمجاز در اینترنت

سرهنگ امینی رئیس پلیس فتا استان اردبیل در خصوص شناسایی سایت فروش غیر مجاز فیلماظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا حین رصد فضای مجازی ، سایتی را که اقدام به تکثیر و فروش فیلم و سریال‌های خارجی غیر مجاز کرده بود را شناسایی و اقدامات خود را آغاز کرد. طی بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

وی افزود: انتشار و سرویس دهی بازی‌های ریانه‌ای دارای محتوای مجرمانه و معرفی و عرضه تجاری آثار سمعی و بصری غیرمجاز و بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی خواهد داشت.

دستگیری سارق پول های زائر امام رضا(ع)

سرهنگ عرفانی رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اعلام دستگیری عامل سرقت از حساب بانکی زائر امام رضا(ع) بیان داشت: با شکایت زن جوانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش ، ﻤاموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند. بنا بر اظهارات شاکی، وی برای برداشت وجه نقد به یکی از عابر بانک‌ها مراجعه کرده اما بدلیل ازدحام ارباب رجوع، کارت بانکی خود را به جوانی داده و پس از انجام عملیات به دلیل عجله داشتن، پول را دریافت و محل را ترک کرده است. به گفته وی، مالباخته پس از مدتی متوجه شده و دوباره به بانک مراجعه و کارت را دریافت می کند و پس از گذشت چند روز متوجه می‌شود مبلغ شانزده میلیون ریال از حسابش کم شده است. ﻤﺄموران پس از بررسی‌های فنی و استعلام‌های صورت گرفته نهایتاً متهم را شناسایی و دستگیر کردند.سرهنگ عرفانی افزود:شهروندان از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به دیگران به خصوص افراد ناشناس پرهیز کرده و در صورتی که رمز توسط دیگران شناسایی شد سریعاً رمز را تغییر داده وموضوع را به بانک مربوطه و پلیس فتا اطلاع دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها