کد خبر: ۶۶۱۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۹ تير ۱۳۹۱
لیدرهای ابومسلم اقدام به سردادن شعار علیه خداداد عزیزی کرده و حضور او در این تیم را عامل ناکامی نماینده فوتبال خراسان عنوان می کنند
سایت گل - تمرینات عصر دیروز ابومسلم تحت الشعاع درگیری لفظی خداداد عزیزی، مدیرفنی ابومسلم و لیدرهای این تیم قرار گرفت. پس از این درگیری ها غلامحسین پیروانی، سرمربی ابومسلم تمرینات این تیم را ترک کرد
 در ادامه روند آماده سازی تیم ابومسلم برای حضور در فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر دیروز این تیم در ورزشگاه کارگران مشهد زیرنظر غلام پیروانی به انجام دومین جلسه از تمرینات پرداخته است. اما در جریان همین تمرینات گویا لیدرهای ابومسلم اقدام به سردادن شعار علیه خداداد عزیزی کرده و حضور او در این تیم را عامل ناکامی نماینده فوتبال خراسان عنوان می کنند.
در پی شدت گرفتن انتقادها از مدیرفنی ابومسلم، خداداد به سمت لیدرها می رود و با بیان جملاتی از آنها می خواهد که سکوت کنند و آرامش ابومسلم را برهم نزنند اما لیدرهای ابومسلم بازهم به اعتراضات خود ادامه می دهند که این وضعیت به پاسخ تند عزیزی منجر می شود. با این وجود جنجال شکل گرفته پیش از آنکه به سمت درگیری فیزیکی برود با حضور هاشم حسینی سرپرست مشکی پوشان خاتمه پیدا می کند.
براساس این گزارش، با پایان یافتن این غائله غلام پیروانی سرمربی جدیدالورود ابومسلمی ها که از درگیری های بوجود آمده بسیار عصبانی بوده است برای لحظاتی از محل تمرین این تیم مشهدی دور می شود و سپس تمرین را به حالت قهر نیمه کاره رها می کند تا از این طریق شدت ناراحتی خود را به هواداران نشان دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها