کد خبر: ۶۵۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۸ تير ۱۳۹۱
اصلا دوست ندارم در مورد مسائل مالي حرف بزنم و آمده‌ام تا مجاني بازي كنم. مسوولان باشگاه هم لطف كردند و مسائلي را در قراردادم در نظر گرفتند
سايت گل – عليرضا واحدي نيكبخت ستاره سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس و استقلال دوباره به ليگ برتر برگشته و قرار است امسال در گهر زاگرس بازي كند. اين يك تجربه و چالش جديد براي نيكبخت خواهد بود و او اميدوار است كه امسال در گهر زاگرس بدرخشد و به تيم ملي برسد. نيكبخت در مورد انتخاب گهر و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌دهد.
بعضي از بازيكنان به دليل شرايط خاص گهر ترسيدند به اين تيم بروند. تو براي انتخاب اين تيم ترس نداشتي؟
 اگر دقت كرده باشيد خيلي از تيم‌هايي كه از ليگ دسته اول به ليگ برتر آمدند يك فصل رويايي داشتند و مي‌توان نفت تهران را مثال زد. گهر هم مي‌خواهد يك فصل رويايي داشته باشد. من به اندازه كافي از شرايط اين تيم شناخت داشتم و مي‌دانستم كه بازيكنان خوبي در اين تيم حضور دارند. گهر يك مربي جوان هم دارد و تارتار مي‌تواند تيم خوبي را درست كند.

ولي قبول داري بعضي از تيم‌ها هم بعد از صعود به ليگ برتر دوباره به ليگ دسته اول سقوط كردند؟
 من از نفت تهران مثال آوردم و دوست دارم ديدگاه مثبتي داشته باشم. شايد خيلي از بازيكنان جنبه نداشته باشند كه در ليگ برتر بازي كنند ولي من انگيزه زيادي دارم و مي‌دانم گهر موفق مي‌شود. اين تيم يك مربي جوان دارد و مربيان كم سن و سال معمولا دنبال اثبات خود هستند و همين موضوع كمك زيادي به گهر مي‌كند.
ظاهرا مهدي تارتار با فرهاد كاظمي در مورد وضعيت تو صحبت كرده، درست است؟
 من زياد در جريان نيستم ولي فكر مي‌كنم همين‌طور باشد و آقاي كاظمي هم لطف داشته و از من تعريف كرده است. فكر مي‌كني چه فصلي در انتظار تو باشد؟ من فقط مي‌خواهم به فوتبال فكر كنم و دوباره به تيم ملي برسم. مثل خيلي‌ها حاضر نبودم به هر قيمتي در ليگ برتر بازي كنم ولي امسال بايد حقم را بگيرم چون در حق من خيلي اجحاف شده است.
 به نظر مي‌رسد با 31 سال سن خيلي انگيزه داري؟
سن فقط يك عدد است و مهم آمادگي بدني يك بازيكن است. شايد يك فوتباليست در 20 يا 25 سالگي تمام شود ولي يك فوتباليست شايد تا 35 سالگي هم بازي كند. من 31 سال سن دارم و به طور كاملا پاك وارد اين فوتبال شدم و مثل بعضي‌ها 10بار شناسنامه عوض نكردم. الان هم آنقدر به توانايي خودم اعتقاد دارم كه دوباره به دوران اوج برگردم.
مثل اينكه گهر شرايط مالي خوبي ندارد و شايد تو هم پول زيادي نگرفتي، درست است؟
من اصلا دوست ندارم در مورد مسائل مالي حرف بزنم و آمده‌ام تا مجاني بازي كنم. مسوولان باشگاه هم لطف كردند و مسائلي را در قراردادم در نظر گرفتند و اين به خاطر سابقه من بود.
 مثل اينكه قرار است شماره 10 را بپوشي و بازوبند كاپيتاني را هم ببندي؟
من شماره 10 را مي‌پوشم ولي صحبتي در مورد بازوبند كاپيتاني نشده و در اين مورد تارتار تصميم مي‌گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها