کد خبر: ۶۵۸۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۸ تير ۱۳۹۱
دبیر اجرایی نخستین اجلاس زنان و بیداری اسلامی از بازدید زنان مهمان خارجی اجلاس از دستاوردهای علمی، پژوهشی و اجتماعی انقلاب اسلامی قبل از برپایی اجلاس خبر داد.

مینو اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: برای این اجلاس حدود  1200 نفر شرکت‌کننده از 80 کشور جهان حضور خواهند داشت که ورود آنها به کشور شروع شده است.

وی ادامه داد: قبل از برپایی این اجلاس در روزهای 20 و 21 تیرماه بازدید‌هایی را برای افراد شرکت‌کننده در شهرهای قم، مشهد، تهران و اصفهان انجام خواهیم داد که در آن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پژوهشی، علمی، سیاسی و اجتماعی ارائه می‌شود.

وی افزود:  علاوه بر ارائه دستاوردها و فناوری‌ها در زمینه‌های مختلف، به منظور معرفی الگوی مردمی استمرار و پاسداشت انقلاب اسلامی بازدید از پایگاه‌های بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این اجلاس با هدف تبادل نظر میان زنان کشورهای مختلف در نهضت‌های بیداری اسلامی برپا می‌شود خاطر نشان کرد: از 450 اثر رسیده 50 مقاله به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که در طول برگزاری اجلاس تعدادی از مقالات منتخب در کمیسیون‌های مربوطه ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها