کد خبر: ۶۵۸۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۸ تير ۱۳۹۱
برخي بازيکنان تيم فوتسال پرسپوليس مي‌گويند اين باشگاه پول آنها را نمي‌دهد.
به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، تيم فوتسال پرسپوليس پس از اتفاقات ديدار برابر گيتي‌پسند در هفته پاياني ليگ برتر و مطرح شدن بحث تباني از سوي محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه منحل اعلام شد.

کميته انضباطي و استيناف در راي خود بازيکنان پرسپوليس را هشتاد ميليون ريال و هجده ماه محروميت جريمه کرد. امين نوراللهي، داود عباسي از جمله اين بازيکنان بودند.


بازيکنان تيم فوتسال پرسپوليس قرارداد خود را دريافت نکرده‌اند و حدود 40 درصد آن باقي مانده که در صورت کسر 10 درصد قرارداد آنها به علت اتفاقات پايان فصل 30 درصد باقي مي‌ماند و اين بازيکنان خواستار پرداخت آن هستند.


نوراللهي در اين زمينه به فارس گفت: مسئولان باشگاه پول هيچ‌يک از بازيکنان پرسپوليس را نمي‌دهند، حتي کساني که بسيار خوب نيز بازي کردند قراردادشان را کامل دريافت نکردند. کل پول بازيکنان 116 ميليون مي‌شود که مسئولان از پرداخت اين پول خودداري مي‌کنند.


دروازه‌بان پرسپوليس خاطرنشان کرد:‌ مسئولان پرسپوليس اصلاً نمي‌خواستند در فوتسال تيم‌داري کنند، موضوع تباني نيز بهانه‌اي به دست آنها داد تا انحلال تيم را اعلام کنند. اگر مي‌توانستند در همان ميانه فصل کنار مي‌کشيدند. آنها فقط دنبال فوتبال هستند.


نوراللهي با اشاره به رفتنش به فيليپين عنوان کرد: توسط آشنايي که در فيليپين دارم پيشنهادي از يکي از باشگاه‌هاي فيليپين دريافت کردم و به احتمال فراوان به اين کشور خواهم رفت ‌اما منتظر هستم پول خود را دريافت کنم و پس از آن به اين کشور سفر کنم.


وي افزود: 6 ماه دنبال پول‌هاي خود هستيم. آقايان بازيکن ميلياردي مي‌آوردند، اما قرارداد 30 ميليوني ما را که 50 درصد مانده پرداخت نمي‌کنند. اگر ما از باشگاه پرسپوليس شکايت کنيم، اين باشگاه نمي‌تواند با هيچ بازيکن فوتبالي خود قرارداد ببندد و براي آنها کارت صادر نمي‌شود. صددرصد ما اين کار را خواهيم کرد و اجازه نمي‌دهيم حقمان خورده شود.  


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها