کد خبر: ۶۵۶۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۱۷ تير ۱۳۹۱
دالوويچ فصل گذشته در ليگ برتر روسيه و تيم آمكار پرم بازي مي كرد اما در 25 بازي موفق نشد گلي براي اين تيم به ثمر برساند

سایت گل- به نظر مي رسد جدايي برونو سزار از سپاهان تقريبا قطعي شده و اين مهاجم برزيلي را بايد فصل آينده در ليگ امارات ببينيم.

به گزارش سایت گل،حتي سايت باشگاه النصر امارات هم جمعه خبري روي خروجي خود قرار داد با اين مضمون كه سزار با اين باشگاه قرارداد يكسالهاي به امضا رسانده است.مسئولان سپاهان كه پيش از اين مدعي بودند سزار با اين تيم يك سال ديگر قرارداد دارد حالا كه مي بينند جدايي او قطعي شده به فكر جذب جانشين او افتاده اند و البته در اين راه به موفقيت هايي هم رسيده اند.

رادومير دالوويچ مهاجمي است كه براي جانشيني سزار با مسئولان سپاهان به توافق رسيده است. دالوويچ 5 سال عضو تيم ملي مونته نگرو بوده و در 26 بازي 7 گل براي اين تيم به ثمر رسانده است.دالوويچ 29 ساله با 186 سانتي متر قد يك مهاجم تمام كننده است كه پيش از اين سابقه همكاري با زلاتكو كرانچار در تيم ملي مونته نگرو را در كارنامه دارد. نكته جالب اينكه دالوويچ فصل گذشته در ليگ برتر روسيه و تيم آمكار پرم بازي مي كرد اما در 25 بازي موفق نشد گلي براي اين تيم به ثمر برساند.با اين شرايط بايد ديد حضور اين مهاجم كه به نظر گلزني را از ياد برده، مي تواند براي خط حمله سپاهان مفيد باشد يا نه؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها