کد خبر: ۶۵۶۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۷ تير ۱۳۹۱
کاپيتان تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: با وجود گذشت چند سال از انتقال سايپا به کرج اميدواريم که امسال بتوانيم از حق ميزباني برابر استقلال و پرسپوليس استفاده کنيم.
ابراهيم صادقي اظهار داشت: اين موضوع که بهره‌مندي از حق ميزباني يکي از اصلي‌ترين عوامل موفقيت تيم‌هاي ورزشي بوده، بارها از سوي بازيکنان، کادر فني و مديران باشگاه سايپا مطرح شده است.

وي تصريح کرد: اين در حالي است که سايپاي البرز از ابتداي انتقال به کرج تا اين لحظه نتوانسته از حق ميزباني در دو ديدار حساس با استقلال و پرسپوليس بهره‌مند شود.

هافبک با تجربه نارنجي‌ پوشان کرجي ادامه داد: تاکنون بارها اين گلايه را مطرح کرده‌ايم که چرا ما نبايد به مانند ديگر باشگاه‌هايي چون صبا، فولاد، نفت و مس از حق ميزباني برابر سرخابي‌ها بهره‌مند باشيم و از مسئولان خواسته‌ايم تا موانع موجود در اين زمينه را برطرف کنند.

صادقي با اشاره به اقدامات انجام شده براي اصلاح ورزشگاه انقلاب کرج گفت: با تلاشي که مديريت ورزشگاه انقلاب و دستگاه‌هاي مسئول انجام دادند، نواقص اين ورزشگاه برطرف شده و اميدواريم امسال ديگر بهانه‌اي براي حضور استقلال و پرسپوليس در کرج مطرح نشود.

وي تاکيد کرد: هواداران سايپا حق دارند که شاهد ديدار تيم مورد علاقه خود با تيم‌هاي پرطرفدار و مطرح پايتخت در خانه بوده و ما نيز حق داريم که از امتياز ميزباني برابر قوي‌ترين حريفان خود استفاده کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال سايپاي البرز ادامه داد: با توجه به اينکه قرعه‌کشي رقابت‌هاي ليگ برتر در فصل 91 – 92 برگزار و در هفته دوم بايد ميزبان استقلال باشيم، انتظار داريم که مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ با ميزباني سايپا در اين ديدار موافقت کرده و براي نخستين‌ بار شاهد حضور يکي از 2 تيم پرطرفدار پايتخت در کرج باشيم.

لازم به توضيح است، باشگاه فرهنگي و ورزشي سايپاي پس از انتقال به کرج به دليل نواقص ورزشگاه خانگي تيم فوتبال اين باشگاه تاکنون موفق به دريافت مجوز ميزباني برابر استقلال و پرسپوليس تهران نشده و همواره اين ديدارها در تهران انجام شده است.

بنابراين با توجه به اصلاح و بازسازي ورزشگاه انقلاب کرج که از سوي هيئت فوتبال اين استان تاييد شده، انتظار مي‌رود که از فصل آتي ليگ برتر فوتبال کشورمان شاهد حضور استقلال و پرسپوليس در مرکز استان البرز باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها