کد خبر: ۶۵۵۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۷ تير ۱۳۹۱
باشگاه که نشان داده علاقه زیادی به عقد قرارداد های سوپر نجومی با بازیکنان پا به سن گذاشته و بالای 35 سال دارد، به رقم مخارج زیادی که انجام داده اما نتوانسته......
کارگر نیوز، این روزها در فوتبال ایران اتفاقات عجیب و غریب زیادی می افتد که همگی آن ها در نوع خود منحصر به فرد هستند. از جمله اینکه یکی از مربیان بسیار معروف و قدیمی کشورمان که قرار است در این فصل هدایتی یک تیم متمول در لیگ برتر را بر عهده داشته باشد، کلیه نقل و انتقالات این تیم را از طریق پسرش انجام می دهد.
 
به گزارش کارگر نیوز، پسر این آقای سرمربی با روابط بسیار حسنه ای که با یکی از ایجنت های غیر رسمی فعال در فوتبال ایران "ح-ک" دارد کلیه امور نقل و انتقالاتی این باشگاه که گردش مالی آن نیز بسیار زیاد است را اداره کرده.
 
بنا بر همین گزارش، این باشگاه که نشان داده علاقه زیادی به عقد قرارداد های سوپر نجومی با بازیکنان پا به سن گذاشته و بالای 35 سال دارد، به رقم مخارج زیادی که انجام داده اما نتوانسته رضایت خاطر هواداران و مدیران بالادستی را فراهم کند و به زعم کارشناسان این تیم با وجود چنین هزینه ای، این تیم به دلیل بد بسته شدن نمی تواند ادعای زیادی در لیگ برتر داشته باشد و شاید تنها برای حفظ سهمیه لیگ برتری اش تلاش کند.
 
در ادامه این گزارش باید گفت که پسر این آقای سرمربی شاغل در تیم متمول شهرستانی زیر ذره بین ستاد منشور اخلاقی هم قرار دارد و چه بسا نام وی به عنوان فردی منشوری که هیچ باشگاهی حق همکاری با او را ندارد از سوی این ستاد در اختیار باشگاه ها قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها