کد خبر: ۶۵۴۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۶ تير ۱۳۹۱
در اين 3 هفته سرمربي جديد مي‌تواند تا حدودي از تيم شناخت پيدا كند در ضمن بعيد مي‌دانم بازيكنان پرسپوليس مشكل هماهنگي داشته باشند
سايت گل- مهرداد پولادي مدافع چپ‌پاي پرسپوليس شرايط سرخپوشان را مناسب ارزيابي مي‌كند. او معتقد است كه در اين دو هفته سرمربي جديد پرسپوليس مي‌تواند كارهاي تاكتيكي‌اش را انجام داده و تيم را به هماهنگي برساند. پولادي درخصوص انتخاب مانوئل ژوزه به عنوان سرمربي اين تيم و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد.
 در مورد انتخاب مانوئل ژوزه چه صحبتي داري؟
خدا را شكر كه بالاخره باشگاه تصميم نهايي‌اش را گرفت. اميدوارم اين مربي بتواند كارش را خوب انجام دهد و با قهرمان كردن پرسپوليس هواداران را خوشحال كند.
 قبلا اين مربي را مي‌شناختي؟
راستش را بخواهيد خير، ولي اين اواخر شنيده‌ام كه مربي خوبي است. مي‌گويند مانوئل خيلي افتخار و قهرماني دارد و اميدوارم پرسپوليس را هم قهرمان كند تا این قهرمانی به افتخاراتش اضافه شود.
 پرسپوليس از دير انتخاب شدن سرمربي ضرر نمي‌كند؟
ما در اين مدت تمرين‌هاي بدنسازي را انجام داديم و حالا نياز به كارهاي تاكتيكي و بازي دوستانه داريم. در اين 3 هفته سرمربي جديد مي‌تواند تا حدودي از تيم شناخت پيدا كند در ضمن بعيد مي‌دانم بازيكنان پرسپوليس مشكل هماهنگي داشته باشند چون اكثر ما از هم شناخت داريم.ما نگران هماهنگ شدن نیستیم.
 وضعيت خودت چطور است؟
خدا را شكر شرايط خوبي دارم و اميدوارم امسال بتوانم بازي‌هاي خوبي را انجام دهم.
مثل اينكه با آمدن روبرتو سوسا، قرار است امسال تنها در دفاع چپ بازي كني.
دنيزلي از من در پست هافبك دفاعي بازي گرفت و نمي‌دانم سرمربي جديد قرار است در چه پستي از من استفاده كند. مشكلي از اين بابت ندارم و هر كجا بخواهند بازي مي‌كنم.
 در مورد قرعه پرسپوليس در ليگ برتر چه صحبتي داري؟
قرعه ما آسان نيست ولي تيمي كه قهرماني مي‌خواهد، نبايد برايش فرقي داشته باشد كه با چه تيم‌هايي بازي مي‌كند.
 به نظر تو قرعه استقلال بيش از حد آسان نيست؟
مثل اينكه آنها در 9 هفته اول تنها يك بار ميهمان هستند. اين در نوع خودش عجيب است ولي به‌هرحال قرعه‌كشي اينطور بوده.
مثل اینکه در مصاحبه های اخیرت از کری‌خوانی استقلالی‌ها نارحت شده‌ای. همين‌طور است؟
من حرفی در این مورد ندارم و معتقدم که باید حرف‌هایمان را در زمین مسابقه بزنیم. ما نباید به مصاحبه استقلالی‌ها توجه کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها