کد خبر: ۶۵۰۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۳ تير ۱۳۹۱
باشگاه یوونتوس با ارائه پیشنهادی ۵ میلیون یورویی در آستانه جذب مدافع فصل پیش اینترمیلان قرار دارد.

سایت فوتبال ایتالیا، لوسیو که چندی پیش از سوی اینترمیلان بازیکن آزاد اعلام شد امروز می‌تواند با بیانکونری قرارداد خود را امضا کند.

قرارداد این مدافع برزیلی روز جمعه با اینترمیلان به پایان رسید و باشگاه نیز پیشنهاد تمدیدی به وی ارائه نکرد. با وجود ابراز علاقه تیم‌هایی مانند مالاگا و فنرباغچه، وی ترجیح داده به تورین رفته و زیر نظر آنتونیو کونته کار کند. بدین ترتیب لوسیو 34 ساله طی قراردادی آزاد به یوونتوس خواهد پیوست. این درست همان راهی است که بیانکونری تابستان گذشته آندره‌آ پیرلو را جذب کرده بود. بنابر اعلام برخی از رسانه‌های ایتالیایی یوونتوس 5.2 میلیون یورو به این بازیکن پیشنهاد داده که درآمد این بازیکن را به سالی 2.6 میلیون خواهد رساند.

از پایان فصل گذشته سران یووه به دنبال جذب یک مدافع میانی بودند که به نظر می‌رسد لوسیو هزینه کمتری برای آنها داشته باشد. دیگر مدافعانی مورد نظر یووه متس هوملس از بورسیا دورتموند و برونو آلوز از زنیت سن پترزبورگ بودند.

لوسیو که سال 2009 از بایرن مونیخ راهی جوزپه مه آتزا شده بود، به مدافعانی مانند جورجیو کییلینی، لئوناردو بونوچی و آندره‌آ بارزالی در یوونتوس اضافه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها