کد خبر: ۶۵۰۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۳ تير ۱۳۹۱
فضلی در دانشگاه علامه:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که امسال 2 میلیون نفر در اردوهای جهادی بسیج سازندگی شرکت می‌کنند.

فارس، علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، در جمع خبرنگاران به تحریم‌های غرب علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: تحریم‌ها مسئله جدیدی نیست و برای ملت ایران واژه جدیدی به حساب نمی‌آید زیرا در طول 32 ساله عمر جمهوری اسلامی ایران همواره تحریم‌ها وجود داشته است و فقط اشکال آنها فرق می‌کرد.

وی افزود: با وجود همه این تحریم‌ها جوانان ما دفاع مقدس را اداره کردند و همچنین در طول این 33 سال با وجود همه تحریم‌هایی که اعمال می‌شد در حوزه‌های علمی و ... کشور اداره شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تحریم‌ها به صورت موضعی اعمال می‌شود، تصریح کرد: این تحریم‌ها فقط روند فعالیت‌ها را کند‌تر می‌کند و همین باعث می‌شود در آن قسمتی که کانون توجه دشمن نیست، جوانان ما ورود پیدا کرده و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست خواهند یافت.

فضلی در مورد موضوع‌های جهاد سازندگی گفت: این اردوها بستری را برای سازندگی، مقابله و مواجهه با شرایط سخت را فراهم می‌کند و امروز سخت‌ترین شرایط ممکن را با وجود تحریم‌ها داریم.

وی افزود: ابداعات، خلاقیت‌ها و اختراعات جدیدی را به زودی خواهیم داشت که اگر تحریم‌ها نبود به این اندازه نمی‌توانست توسعه پیدا کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا افتتاحیه اردوهای سازندگی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شده است، تشریح کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه اردوهای جهاد سازندگی هر سال در یکی از دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و سال گذشته در دانشگاه تهران برگزار شد؛ امسال نیز این مراسم در دانشگاه علامه طباطبایی با استقبال و اقبال خوب رئیس دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه طلاب در مشهد و بقیه اقشار نیز به همین صورت برگزار خواهد شد.

فضلی در مورد اعزام گروه‌های جهاد سازندگی نیز تصریح کرد: در سال گذشته 3 هزار گروه جهادی از دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، مساجد و محلات به مناطق محروم اعزام شدند که در این 3 هزار گروه جهادی یک میلیون نفر شرکت کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: با رشد 2 برابری 2 میلیون نفر در اردوهای جهادی بسیج سازندگی شرکت می‌کنند و همه اقشار و اهل تشیع ،تسنن، اساتید دانشجویان و ... در این اردوها شرکت خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها