کد خبر: ۶۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۳ تير ۱۳۹۱
گل- منصور پورحیدری رئیس کمیته فنی استقلال معتقد است که جدایی مجتبی جباری از این تیم چندان به ضرر آبی پوشان نخواهد بود و بازیکنان دیگر جای او را پر می کنند.
پورحیدری درباره اینکه می گویند جباری با باشگاه استقلال به توافق نرسیده می گوید:« هراحتمالی وجود دارد. جباری بازیکن بزرگی است و ما به او نیاز داریم اما این احتمال هم هست که در نهایت با او به توافق نهایی نرسیم. البته اگر با جباری توافق نکنیم مشکل خاصی هم نیست چون بازیکنان زیادی داریم که بتوانند جای او بازی کنند. ایمان مبعلی، فریدون زندی، میثم بائو و حتی سیاوش اکبرپور می توانند در پست او بازی کنند.استقلال به فرد متکی نیست و هر لحظه که لازم باشد بازیکنی را جایگزین بازیکن دیگر می کند. خوشبختانه در فصل دوازدهم ما در هر پست دو بازیکن داریم که برای ما مشکلی را ایجاد نمی کند.»
از پورحیدری در ادامه در مورد اختلاف شدید فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی سوال می کنیم که می گوید:« تمایلی ندارم در مورد این موضوع حرف بزنم در ضمن این صحبت ها را فقط شنیده ام. به هر حال کسی که حرفی می زند حتما خودش هم پاسخگو است ولی این مسائل به من ارتباطی پیدا نمی کند.»این روزها بحث بازوبند کاپیتانی استقلال هم حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورده که پورحیدری در این خصوص می گوید:« اصلا مسئله حادی نیست و در نهایت یک نفر را انتخاب می کنند. ما ابتدا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه بازیکنانی را در اختیار داریم بعد صاحب بازوبند را مشخص کنیم،این موضوع حساس نیست.»
پورحیدری درباره حذف جام حذفی هم صحبت می کند که نکته قابل توجه انتقاد او از کالوس کی روش است:« شنیدم کی روش باعث حذف جام حذفی شده است. اگر حذف جام پیشنهاد ایشان باشد باید به درایت او شک کنیم. حذف جام حذفی نشانه ضعف سرمربی تیم ملی است. در همه جای دنیا جام حذفی برگزار خواهد شد. حتی جام اتحادیه هم داریم که باعث رونق مسابقات می شود. باید جام حذفی برگزار بشود تا فوتبال ما پویا تر بشود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها