کد خبر: ۶۴۹۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۳ تير ۱۳۹۱
پرسپوليسي‌ها مبلغ كمي را به زايد پيشنهاد دادند ولي او با پيشنهاد باشگاه پرسپوليس موافقت نكرده است
سايت گل – براي هواداران پرسپوليس ايمون زايد هميشه يك  چهره ماندگار است ولي او گويا فصل آينده ديگر در اين تيم بازي نخواهد كرد.
به گزارش سايت گل بعد از پيوستن محمد قاضي و كريم انصاري‌فرد به پرسپوليس شايعات زيادي در خصوص جدايي ايمون زايد از پرسپوليس شنيده شد و حالا اين شايعات رنگ حقيقت به خود گرفته است. پرسپوليسي‌ها حالا كه انصاري‌فرد و قاضي را در اختيار دارند ديگر تمايل چنداني براي حفظ زايد ندارند، اين در حالي است كه او پرسپوليس را دوست دارد و مي‌خواست در اين تيم بماند.
زايد براي تمديد قرارداد با پرسپوليس مبلغ قابل توجهي درخواست كرده بود ولي مسوولان اين باشگاه با رقم پيشنهادي زايد مخالفت كرده بودند پرسپوليسي‌ها مبلغ كمي را به زايد پيشنهاد دادند ولي او با پيشنهاد باشگاه پرسپوليس موافقت نكرده است. آخرين اخبار از باشگاه پرسپوليس حاكي از آن است كه جدايي اين مهاجم قطعي شده و حتي يكي از مشاوران رويانيان هم اين خبر را تاييد كرده است.
زايد در حالي از پرسپوليس جدا خواهد شد كه هواداران اين تيم چند هت‌تريك به يادماندني زايد را فراموش نخواهند كرد. او در بازي دراماتيك مقابل استقلال 3 گل تاريخي به ثمر رساند تا براي هميشه در قلب هواداران پرسپوليس جاي بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها