کد خبر: ۶۴۹۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۳ تير ۱۳۹۱
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل‌های مختلفی در خصوص تعلیق فدراسیون‌ها مطرح شد که وزیر بهترین آن را اعمال خواهد کرد.

فارس، صبح امروز (سه‌شنبه) محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سوالات نمایندگان فراکسیون ورزش در مجلس شواری اسلامی حاضر شد.

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه امروز فراکسیون ورزش با عباسی گفت: این جلسه با حضور وزیر و معاونانش و تعدادی از اعضای هیئت‌رئیسه و همچنین حجت‌الاسلام ابوترابی برگزار شد. موضوعات مهمی که در این جلسه مطرح شد درباره تعلیق فدراسیون‌ها و بحث برگزاری مجمع فدراسیون‌های ورزشی و همچنین فوتبال و قراردادهای بالای ورزشکاران بود.

وی ادامه داد: قرار شد مهمترین مسئله یعنی تعلیق فدراسیون‌ها توسط وزارت ورزش پیگیری شود. راه‌حل‌های مختلفی مطرح شد که وزیر قرار است از بین‌ آنها بهترین را انتخاب کند.

سخنگوی فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا در این راه‌حل‌های پیشنهادی به بازگشت دنیامالی نیز اشاره شده است، تصریح کرد: راه‌حل‌های مختلف مطرح شد که وزیر باید بهترین را انتخاب کند.

حسینی همچنین درباره قراردادهای بالای فوتبالیست‌ها، گفت: وزارت ورزش این قرارداها را قبول ندارد، محکوم و سپس پیگیری می‌کند تا ببیند منشاء این قراردادها کجاست.

وی درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای استیضاح وزیر وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به شرایط المپیک این بحث مطرح نشود بهتر است تا مسائل با ریش سفیدی حل شود. مهمترین مسئله ما المپیک است و همه باید کمک کنیم ایران با افتخار در این مسابقات شرکت کند.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا بازهم فراکسیون جلسه با وزیر خواهد داشت، عنوان کرد: اگر لازم باشد فراکسیون با وزیر و معاونان، فدراسیون‌های درگیر المپیک و ورزشکاران، جلسه برگزار خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها