کد خبر: ۶۴۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۵ آبان ۱۳۸۹

سري هفتم سريال طنز قهوه تلخ که قرار بود، سه شنبه يازدهم آبان توزيع شود به روز شنبه موکول شد اما شنيده ها حاکي است اين زمان بازهم به تاخير خواهد افتاد.
به گزارش خبرنگار افشا نيوز عدم استقبال از سريال قهوه تلخ در شهرستان ها و فروش پايين آن باعث شده محاسبات مالي اين سريال با مشکلاتي مواجه شود. انتقادات صورت گرفته بر محتواي توليد شده قهوه تلخ از يک سو و از سوي ديگر چگونگي عرضه آن در شبکه توزيع خانگي نيز از مباحثي است که به شدت بر جنجالي بودن اين مجموعه و حاشيه هاي منفي آن افزوده است.
گفتني است مجموعه اين اختلافات باعث شده که بين تهيه کنندگان و شرکت توزيع کننده اين سريال اختلافاتي بوجود بيايد که در نهايت باعث تعويض شرکت توزيع کننده قبلي با يک شرکت جديد شد که البته گويا تهيه کنندگان اين مجموعه که از بازگشت سرمايه خود مطمئن نيستند هنوز با شرکت جديد که گويا فروش مجموعه را تضمين نکرده به توافق نرسيده اند. لازم به ذکراست تنها سري اول اين سريال که در سوپرمارکتها توزيع مي شود به دليل کنجکاوي مردم مورد استقبال قرار گرفت و پس ا زآن به دلايل گوناگون از جمله ضعف فيلمنامه و ضعف کارگرداني و از سوي ديگر داستان تکراري و شوخيهاي تکراري تر باعث افت فروش شديد اين مجموعه شد به طوري سوپرمارکتهاي توزيع کننده لوح هاي فشرده اين مجموعه را بعضا با يک چهارم  قيمت و يا به بهانه نداشتن پول خرد به مشتريان مي دهند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها