کد خبر: ۶۴۷۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۱۲ تير ۱۳۹۱
کارشناس مسائل سیاسی گفت: موضع‌گیریهای خاتمی مبتنی بر استراتژی نیست؛ شخصیت او مثل شاه سلطان‌حسین صفوی متزلزل است و بیشتر مرد بزم است تا سیاست و رزم.

حجت الاسلام علی جعفری  کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به مواضع دوگانه محمد خاتمی در قبال فتنه‌گران گفت: موضع‌گیریهای خاتمی در قبال مسأله فتنه و فتنه‌گران مبتنی بر استراتژی نبوده بلکه شخصیت متزلزل وی علت اصلی موضع‌گیریهای متناقض وی است.

 

وی افزود: این مواضع متناقض خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی نیز ظهور و بروز داشته و به عنوان مثال این شخص از یک سو به دیدار خانواده‌های شهدا رفته و به تجلیل از ولایت فقیه می‌پرداخت و از سوی دیگر در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان عنوان می‌کرد که آبراهام لینکلن در راه آزادی آمریکا شهید شده است!

 

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: زمانی هم که خاتمی توسط شهید بهشتی برای اداره مرکز اسلامی هامبورگ به آلمان برده شده بود نقل است که شهید مطهری از این مسئله ابراز نگرانی کرده و عنوان کرده بود که خاتمی عقاید محکمی نداشته و دچار آفت خواهد شد.

 

جعفری با بیان اینکه نمی‌توان برای موضع‌گیریهای خاتمی ارزش و اعتباری قائل شد خاطرنشان کرد: خاتمی شخصیت متزلزلی داشته و بیشتر مرد بزم است تا مرد سیاست و رزم و شخصیتی مشابه شاه سلطان‌حسین صفوی دارد و حتی می‌توان گفت که در تزلزل دست او را نیز از پشت بسته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها