کد خبر: ۶۴۴۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۱ تير ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا بر اين باور است كه تيمش مي‌تواند به سلطه چند ساله فوتبال اسپانيا پايان دهد.
فينال رقابت‌هاي يورو 2012 امشب بين دو تيم اسپانيا و ايتاليا برگزار مي‌شود.

پراندلي: مي‌توانيم به سلطه اسپانيا پايان دهيم
چزاره پراندلي سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا معتقد است كه با بازيكناني كه در اختيار دارد توانايي متوقف ساختن اسپانيا را دارد.

وي در نشست خبري پيش از بازي گفت: اميدوارم كه بازي زيبايي را ارائه دهيم. بر اين باورم كه شاگردانم مي‌توانند به سلطه اسپانيايي‌ها در وسط ميدان پايان دهند. هدف اول ما بستن فضاها و جلوگيري از مالكيت توپ اسپانيايي‌ها است. دست يافتن به مالكيت توپ در اين ديدار نقش بسزايي در رقم خوردن نتيجه‌ خواهد داشت. بسيار مهم خواهد بود كه بتوانيم با تمركز كامل بازي كنيم.

وي افزود: هافبك‌هاي ما از قدرت و توانايي زيادي برخوردار هستند و مي‌توانند اجازه هنرنمايي را به هافبك‌هاي حريف ندهند. ما بازيكن خلاقي همچون آندرا پيرلو را داريم كه در جايگيريها و ارسال توپ‌هاي عمقي فوق‌العاده‌ است و سطح كيفي تيم را بالا مي‌برد. بر اين باورم آنچه كه در اين ديدار سرنوشت ساز خواهد بود، استفاده از تك موقعيت ها است. اميدوارم كه بتوانيم از فرصت‌هاي به دست آمده خود نهايت استفاده را ببريم و جام قهرماني را بالاي سر بريم. بر اين باور نيستم كه ما از اول بازي توپ و ميدان را در اختيار مي‌گيريم. اسپانيا در اين چند سال اخير بهترين تيم جهان بوده است و سزاوار هر ستايشي است. آنها فلسفه خاص خود را دارند. همواره گفته‌ايم كه پيروزي بر اين تيم سخت است.

سرمربي سابق فيورنتينا، افزود: انتظار دارم كه اسپانيا با همان تركيب سابق به ميدان آيد. آنها در خط دفاعي نمايش بسيار خوبي داشته‌اند و كمترين گل‌ را دريافت كرده‌اند. شاگردان دل بوسكه حتي در غياب مهاجم نوك هم به خوبي از فضاها استفاده و خلق موقعيت مي‌كنند. آنها فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذراند و تماشاگران از آن لذت مي‌برند. من اين را قبول ندارم كه اسپانيا فوتبال خسته كننده‌اي را ارائه مي‌دهد.

دل بوسكه: با شكست ايتاليا پايان خوشي رقم خواهيم زد

سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا پيش از ديدار با ايتاليا گفت كه او و شاگردانش مصمم هستند تا با قهرماني بار ديگر ثمره برنامه چندين ساله خود را دشت كند.

به گزارش مشرق، اگر اسپانيا در ديدار امشب مقابل ايتاليا در چارچوب فينال يورو 2012 به پيروزي برسد تنها تيمي خواهد بودكه سه جام پياپي را بالاي سر مي‌برد.

ويسنته دل بوسكه سرمربي ماتادورها در نشست خبري پيش از بازي گفت كه تيمش همچنان تشنه پيروزي است.

دل بوسكه كه اسپانيا را در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي قهرمان كرد، گفت: چه بسا قهرماني در جامي معتبر اين احساس را در بازيكنان به وجود آورد كه اشباع شده‌اند، اما خوشبختانه اسپانيا بازيكناني را در تركيب دارد كه معناي فوتبال را درك مي‌كنند و هيچگاه از قدرت رقابتي آنها كم نخواهد شد. بازيكنان جوان جديدي كه به تركيب اضافه شده‌اند ميل و رغبت تازه‌اي را در تيم به وجود آورده‌اند و روح جديدي را در آن دميده‌اند كه اين براي ما بسيار مهم است.

وي افزود: مي‌خواهيم بار ديگر ثمره برنامه دراز مدت خود را دشت كنيم. مي‌خواهيم با پيروزي مقابل ايتاليا به بهترين نحو به كار خود پايان دهيم، اما اين را به خوبي مي‌دانيم كه ايتاليا تيم بسيار خوبي و بازي‌هاي زيبايي را به نمايش گذاشته است. آنها در جريان بازي روند صعودي دارند و مطمئنا در بهترين شرايط خود مقابل ما صف آرايي مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها