کد خبر: ۶۴۴۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۱ تير ۱۳۹۱
وزیر نفت گفت: : ایران كشوری مهم و بزرگی درعرصه های مختلف است و دوستان بسیاری در دنیا دارد از همین رو هیچ نگرانی برای فروش نفت ایران نداریم.   
 
به گزارش ایرنا،رستم قاسمی،یكشنبه درجمع خبرنگاران در شیراز اظهار داشت:به لطف تحریم ها، پیمانكاران داخلی جایگزین پیمانكاران خارجی شده و در صنایع زیرساختی نیز به رشد و شكوفایی بالایی رسیده ایم.

وی بیان كرد: تحریم بحث تازه ای نیست و ما سال هاست كه توسط غربی ها و برخی كشورهای اروپایی در بحث نفت با تحریم مواجه هستیم اما این تحریم ها برای صنعت نفت كشور یك فرصت بوده است كه ما از وارد كننده فراورده های نفتی و تجهیزات صنعت نفت به یك صادر كننده تبدیل كرده است.

وزیر نفت ادامه داد: به رهبر معظم انقلاب قول داده ایم كه تا پایان امسال شاهد توسعه همه میدان های مشترك باشیم .

قاسمی در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: استان فارس، استانی مهم با جایگاه بالایی است و امروز بسیاری از تجهیزات مورد نیاز پارس جنوبی و عسلویه توسط صنعتگران این استان تولید می شود.

وی اضافه كردد: فاز دوم پالایشگاه شیراز نیز از اولویت های دولت است كه در سفر امروز موانع پیش روی اجرای آن را بررسی خواهیم كرد.

وزیر نفت با هدف بررسی روند اجرایی پالایشگاه های استان فارس و طرح های نفتی ، بازدید از پارك علم و فناوری و همچنین ونمایشگاه تجهیزات نفت و پتروشیمی در شهرك گلستان به شیراز سفر كرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها