کد خبر: ۶۴۲۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۰ تير ۱۳۹۱
آخرین توهم نوری زاده
بر اساس آمارهای سازمان ملل متحد و موسسات مبارزه کننده با مواد مخدر ، جمهوری اسلامی در طول سی سال گذشته جزو سه کشور اول در مبارزه با مواد مخدر در جهان بوده است و به نظر می رسد این چهره اپوزیسیون به دلیل کمبود سوژه اینبار هم دست به یک گاف بزرگ و ادعایی بی مطالعه زده باشد .
"صراط" - علیرضا نوری ‌زاده نویسنده و مفسر ضدایرانی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌ زبان در ادامه ادعاهای عجیبش ، سپاه و مقامات جمهوری اسلامی را به صادرت مواد مخدر متهم کرد!

به گزارش خبرنگار صراط ، نوری زاده که در برنامه موسوم به " پنجره ای رو به خانه پدری " سخن می گفت در یک ادعای بی اساس و واهی مقامات جمهوری اسلامی را به صادرات مواد مخدر محکوم کرد .

ادعای مذکور از سوی نوری زاده در حالی مطرح می شود که بر اساس آمارهای سازمان ملل متحد و موسسات مبارزه کننده با مواد مخدر ، جمهوری اسلامی در طول سی سال گذشته جزو سه کشور اول در مبارزه با مواد مخدر در جهان بوده است و به نظر می رسد این چهره اپوزیسیون به دلیل کمبود سوژه اینبار هم دست به یک گاف بزرگ و ادعایی بی مطالعه زده باشد .

گفتنی است نوری زاده که خود را مفسر رسانه هایی نظیر "صدای آمریکا ، العربیه " معرفی می کند به دلیل عدم شناخت کامل از فضای سیاسی ایران هر از گاهی مطالبی بی اساس را عنوان می سازد که به دلیل بی پایه بودن اصل کلامش، مورد نقد رسانه های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

هنوز مشخص نیست شخصی که خود مدتی پیش به دلیل فاش شدن اعتیادش به مشروبات الکلی و مواد مخدر مورد تمسخر هم قطاران ضد انقلابش قرار گرفته بود چگونه امروز در ژست یک عاشق وطن از گسترش اعتیاد در میان جوانان ایرانی ابراز نگرانی می کند .

در هر حال می توان گفت معضل بی سوژگی مدت زیادی است که رسانه ها و شخصیت های اپوزیسیون را فرا گرفته که همین امر هم موجبات بروز چنین ادعا های بی پایه و اساسی را فراهم آورده است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها